تکریم و معارفه اعضای دوره هفتم و هشتم سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان کشور

کد خبر: 980912001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ - ۹:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید
تکریم و معارفه اعضای دوره هفتم و هشتم سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان کشور
آیین تکریم و معارفه اعضای دوره هفتم و هشتم سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای منتخب دوره هشتم و اعضای دوره هفتم در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
در این آیین، از اعضای دوره هفتم قدردانی و اعتبار نامه اعضای دوره هشتم به آن ها اعطا گردید.
مقرر است تا از پانزده نفر اعضای منتخب امروز ۲ شنبه یازدهم آبان، ۳ نفر به قید قرعه انتخاب و جهت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به رییس جمهور ارایه گردد تا از بین ۳ اسامی انتخاب شده، یک نفر با حکم رییس جمهوری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را به عهده بگیرد.
لازم به ذکر است پیش از این و در دوره هفتم، فرج اله رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را در دوره هفتم به عهده داشت.
متن قدردانی از اعضای دوره هفتم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی رسید، بدین شرح است: بی شک پیشرفت و رونق مهندسی کشور مرهون تالش عزیزان سخت کوشی است که از هیچ تلاشی در این راستا، مضایقه نمی نمایند. بدین وسیله از تلاش موثر جنابعالی در دوره هفتم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال موفقیت و بهروزی شما را خواستارم.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آذر ۹۸
422 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0