آکادمی مهندس کریمی فعال در حوزه‌ی آموزش، در زمینه آزمون نظام مهندسی برق

اپلیکیشن آموزش مهندسی آکادمی مهندس کریمی

آکادمی مهندس کریمی فعال در حوزه‌ی آموزش، در زمینه آزمون نظام مهندسی برق ، است. ولی هم اکنون دارای دپارتمان متفاوت و متنوعیست، آکادمی کریمی علاوه برفعالیت در زمینه مهندسی برق در زمینه مهندسی مکانیک هم فعالیت دارد

کد خبر: 030128001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳ - ۲:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آکادمی مهندس کریمی فعال در حوزه‌ی آموزش، در زمینه آزمون نظام مهندسی برق ، است. ولی هم اکنون دارای دپارتمان متفاوت و متنوعیست، آکادمی کریمی علاوه برفعالیت در زمینه مهندسی برق در زمینه مهندسی مکانیک هم فعالیت دارد و اپلیکیشن مهندسی خورد را به تازگی منتشر کرده است

آکادمی مهندس کریمی فعال در حوزه‌ی آموزش، در زمینه آزمون نظام مهندسی برق

اپلیکیشن مهندسی آکادمی مهندس کریمی

معرفی

آکادمی مهندس کریمی از سال نود و پنج فعالیت خود را در حوزه‌ی آموزش در زمینه آزمون نظام مهندسی برق آغاز کرد،  ولی هم اکنون دارای دپارتمان متفاوت و متنوعیست، آکادمی کریمی علاوه برفعالیت در زمینه مهندسی برق در زمینه مهندسی مکانیک هم فعالیت دارد و دپارتمان‌های آن شامل نظام مهندسی، کارشناسی رسمی، طراح تاسیسات برقی، ناظر تاسیسات برقی و کسب و کارهای برقی است  که محصولات آموزشی متنوعی را در قالب کلاس‌های آنلاین کلاس‌های آفلاین و غیره تولید می‌کند.

مجوز ها

آکادمی مهندس کریمی دارای کلیه مجوزهای لازم است ازجمله مجوز نشر کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز آموزش مجازی، مجوز نشر دیجیتال، مجوز ای‌نماد و مجوز کسب و کارهای مجازی و غیره. اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی یک سوپر اپلیکیشن آموزشی است که جامع‌ترین و کامل‌ترین اپلیکیشن موجود در کشور در زمینه آموزش است که بخش‌های مختلفی دارد.

محصولات رایگان در اپلیکیشن مهندسی آکادمی کریمی 

مهم‌ترین پربیننده ترین و اصلی ترین بخش این اپیلیکشن محصولات رایگان که در قالب فیلم کتاب و پکیج‌های آموزشی اطلاعات بسیار کاملی مخصوصا در زمینه آزمون نظام مهندسی، آزمون کارشناسی رسمی، طراحی تاسیسات برقی و ناظر برق تاسیسات ساختمان ارائه می‌کند.

برای  نصب اپلیکیشن آکادمی کریمی برای اندروید  کلیک کنید

برای آموزش تصویری استفاده از اپلیکیشن آکادمی مهندس کریمی کلیک کنید

 

پخش زنده وبینار

جدیدترین بخشی که به اپلیکیشن آکادمی اضافه شده است  پخش زنده و یا وبینار است آکادمی همه آموزش‌ها را به‌صورت زنده از طریق این بخش ارائه می‌کنند، کلاس‌های آنلاین مهندسی برق و مهندسی مکانیک مخصوصا حل سوالات نظام مهندسی و سوالات کارشناسی رسمی در پخش زنده انجام می‌گردد، شما می‌توانید سوابق پخش‌های زنده قبلی رو هم اینجا ببینید.

تالار گفتگو

مانند اپلیکیشن‌های پیام رسان مثل تلگرام و واتساپ اپلیکیشن آکادمی کریمی دارای یک تالار گفتگو است که امکان چت بین اعضای را فراهم کرده و کاربر می‌تواند علاوه بر مشاهده دسته بندی متنوع سوالات دیگران را نیز ببیند و به سوالاتشان پاسخ دهد و یا اگر کاربر خود سوال داشته باشد مطرح کند تا دیگر مهندسان که تسلط به موضوع دارند به آن جواب دهند.

 

چت

مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های حرفه ای و بزرگ مانند اسنپ امکان چت مستقیم بین مدیران کارکنان و مدرسین اپلیکیشن آکادمی کریمی با مهندسین و داوطلب ها وجود دارد که این رو از طریق چت میشود انجام داد که در نوار و منو پایین اپ وجود دارد.

 

تلویزیون

مانند سایت‌هایی از قبیل یوتیوب و آپارات، اپلیکیشن دارای یک بخش ویدیویی به نام تلویزیون که می‌توانید صدها ویدیو آموزشی جذاب سرگرم کننده در زمینه مهندسی برق، مهندسی مکانیک و کسب و کارهای برقی را در آن قسمت مشاده کنید، حتی سوالات آزمون نظام مهندسی هم آنجا حل شده کاربر می‌تواند به‌صورت تصویری و رایگان دریافت کند.

 

مقاله

اپلیکیشن آکادمی بخشی به‌عنوان مقالات دارد، یک ویکی‌پدیا جامع برای برق و مکانیک که اطلاعات کاملی در زمینه آزمون نظام مهندسی‌، سوالات نظام مهندسی و آزمون کارشناسی رسمی به داوطلبان ارائه میدهد، هم‌چنین ده‌ها مقاله دیگر در مورد راه اندازی کسب‌وکار برقی درآمدزایی از اینترنت برای مهندسین برق در این قسمت ارائه شده است.

 

کانال

با توجه به سختی دسترسی به اپلیکیشن مانند تلگرام و سایر اپلیکیشن‌های که قابلیت به اشتراک گذاری محتوا دارند این اپلیکیشن دارای بخشی به نام کانال است که کلیه محتوا‌هایی که مجموعه آکادمی کریمی برای آزمون نظام مهندسی، آزمون کارشناسی رسمی، کسب‌وکارها برای مهندسین برق و مکانیک در فضای مجازی منتشر می‌گردد‌‌، روزانه در این کانال ها گذاشته می‌شود، هم‌چنین دارای کانال‌های خصوصی است که  مهندسینی که از محصولات خاص و کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کنند، کانال‌های خصوصی دارند که می‌توانند اطلاعات زیادی به‌صورت اختصاصی ببینند.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ فروردین ۰۳
112 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0