استفاده از پتانسیل‌ های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت

استفاده از پتانسیل‌ های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت با تاکید بر این که قصد داریم از پتانسیل‌ های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت استفاده کنیم، بیان کرد: در کشور ما ذخایر نفت و گاز فراوانی وجود دارد که اگر می‌خواهیم از آن ها بهره‌برداری کنیم باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی از ظرفیت ‌های داخلی استفاده کنیم و درون‌زا باشیم.

کد خبر: 191112008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ آبان ۹۸ - ۱:۴۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت با تاکید بر این که قصد داریم از پتانسیل‌ های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت استفاده کنیم، بیان کرد: در کشور ما ذخایر نفت و گاز فراوانی وجود دارد که اگر می‌خواهیم از آن ها بهره‌برداری کنیم باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی از ظرفیت ‌های داخلی استفاده کنیم و درون‌زا باشیم.

استفاده از پتانسیل‌ های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت

استفاده از پتانسیل‌ های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت

از پتانسیل ‌های سازمان نظام  مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت استفاده می گردد

سعید محمدزاده معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان نظام مهندسی معدن، اظهار داشت: ما در بکارگیری مجموعه دانش در کشور دچار مشکلاتی هستیم که باید با همکاری نهادهای مختلف این خلا پر گردد. با بررسی شاخص‌ های کیفیت اثربخشی علم در‌ می‌یابیم که ما در تولید علم در کشور جز رتبه‌های برتر در دنیا هستیم ولی در بکارگیری علم خوب عمل نکردیم.

وی با تاکید بر این که با انعقاد این تفاهم‌نامه قصد داریم از پتانسیل ‌های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت استفاده کنیم، گفت: در کشور ما ذخایر نفت و گاز فراوانی وجود دارد که اگر می‌خواهیم از آن ها بهره‌برداری کنیم باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و درون‌زا باشیم.

استفاده از پتانسیل‌ های سازمان نظام مهندسی معدن در توسعه صنعت نفت

محمدزاده کفت: ما در وزارت نفت قصد داریم تا از ظرفیت‌ های علمی مهندسان ایرانی استفاده کنیم و در این راستا شاهد رویدادهای جدیدی هستیم. در واقع یکی از رسالت‌ های ما ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه است و در این راستا بیست و دو قرارداد بزرگ بین وزارت نفت و مجموعه‌های دانشگاهی و مهندسی منعقد شده است که پنج قرارداد بزرگ در حوزه اکتشاف بوده است.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت اظهار داشت: توان علمی در کشور وجود دارد و استفاده از ارتباطات بین نهادی می‌تواند به فعال‌سازی ظرفیت ‌های داخلی کمک کند.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۸
10297 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0