اعلام نتایج :

نتايج آزمون‌هاي ورود به حرفه شهریور ماه ۱۳۹۵ نظام مهندسی اعلام شد

پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی شهریور ماه 95، بدینوسیله اعلام مي‌دارد نتايج كليه آزمون‌هاي بخش تستي در سامانه ثبت‌نام آزمونها درج شده است.

کد خبر: 970615012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ آبان ۹۵ - ۱۱:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی شهریور ماه ۹۵، بدینوسیله اعلام مي‌دارد نتايج كليه آزمون‌هاي بخش تستي در سامانه ثبت‌نام آزمونها درج شده است. داوطلبان مي‌توانند پس از مطالعه دستورالعمل علام نتایج آزمون‌هاي مذكور نسبت به مشاهده كارنامه و پاسخنامه آزمون خود اقدام نمايند. اعلام نتايج آزمون‌هاي ورود به حرفه شهریور ماه ۱۳۹۵


با توجه به بررسي‌هاي دقيق و كنترل‌هاي مكرري كه در كليه مراحل تصحيح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است، نتايج اعلامي فاقد مشكل مي‌باشد لكن چنانچه داوطلبي نسبت به نتيجه آزمون خود معترض باشد مي‌تواند درخواست خود را صرفاً بصورت كتبي در قالب فایلاعتراض پرینت و با ذكر مشخصات كامل (شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقيق و شماره تماس) حداكثر تا تاريخ ۳۰/۸/۹۵ از طريق پست سفارشي به شرح زير ارسال نمايد:

اعلام نتايج آزمون‌هاي ورود به حرفه شهریور ماه 1395

دفتر امور مقررات ملی ساختمان

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، آدرس: تهران صندوق پستي، به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (سازمان سنجش). (بر روي پاكت ذكر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی شهریور ماه ۹۵ مي‌باشد). به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر تحويل پست گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

اعلام نتايج آزمون‌هاي ورود به حرفه شهریور ماه ۱۳۹۵

لازم بذكر است سوالاتي كه قبلاً مورد اعتراض واقع شده‌اند در كميته‌هاي مربوطه بررسي شده و در كارنامه شركت‌كنندگان در آزمون اعمال شده است. بديهي است با توجه به دقت انجام شده در بررسي اعتراضات، نتايج اعلام شده قطعي است و هيچگونه درخواستي در اين خصوص قابل پذيرش نخواهد بود و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون‌هاي آتي سالجاري شركت نمايند.
همچنين نتايج آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان رشته معماري(طراحي) متعاقباً اعلام مي‌گردد.

منبع: دفتر مقررات ملّی ساختمان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۵
1538 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0