نظام مند شدن فعالیت ‌های حقوقی نظام مهندسی ساختمان سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان بیان کرد:

نظام مند شدن فعالیت ‌های حقوقی نظام مهندسی ساختمان

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان این که یکی از مهم‌ ترین کارهایی که در دفتر توسعه مهندسی دنبال می گردد، موضوع پی‌گیری کارنامه حرفه‌ای مهندسان خواهد بود، تصریح کرد: با همراهی همه کارشناسان این بخش تلاش می ‌کنیم تا به حوزه فعالیت حقوقی در نظام مهندسی نظم بیش‌تری دهیم.

کد خبر: 191002004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مهر ۹۸ - ۹:۴۷ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان این که یکی از مهم‌ ترین کارهایی که در دفتر توسعه مهندسی دنبال می گردد، موضوع پی‌گیری کارنامه حرفه‌ای مهندسان خواهد بود، تصریح کرد: با همراهی همه کارشناسان این بخش تلاش می ‌کنیم تا به حوزه فعالیت حقوقی در نظام مهندسی نظم بیش‌تری دهیم.

نظام مند شدن فعالیت ‌های حقوقی نظام مهندسی ساختمان

نظام مند شدن فعالیت ‌های حقوقی نظام مهندسی ساختمان

فعالیت ‌های حقوقی نظام مهندسی  ساختمان نظام‌مند می‌ گردد

حامد مانی‌فر، در نشست تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و سرپرست تازه منصوب شده دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بیان داشت: دفتر توسعه مهندسی ساختمان یکی از دفاتر و مراجعی بوده که در حوزه سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی در روابط اجزای نظام مهندسی ساختمان از طریق ابلاغ دستورالعمل‌ ها و آیین نامه‌ها نقش داشته است.

وی تصریح کرد: بسیاری از روابط در جامعه مهندسی فعلی نتیجه دستورالعمل ‌هایی است که در این دفتر تهیه و گرداوری شده است.

به گفته وی، ضرورت دارد تا بسیاری از دستورالعمل‌ های حوزه نظام مهندسی ساختمان به روز گردند.

مانی فر ادامه داد: یکی از مهم ‌ترین کارهایی که در دفتر توسعه مهندسی دنبال خواهد شد موضوع ارایه کارنامه حرفه‌ای مهندسان است که تلاش می ‌کنیم تا محقق گردد.

وی با اعلام این مطلب که سرمایه انسانی در نظام مهندسی ساختمان بسیار اهمیت دارد، افزود: متاسفانه با در دسترس نبودن کارنامه علمی نمی ‌توانیم از ظرفیت منابع انسانی مهندس بهره لازم را ببریم.

نظام مند شدن فعالیت ‌های حقوقی نظام مهندسی ساختمان

وی گفت: مدتی که بعنوان سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان به خدمت مشغول هستم، با همراهی همه کارشناسان این بخش تلاش می‌ کنیم تا به حوزه فعالیت حقوقی در نظام مهندسی نظم بیش ‌تری بدهیم.

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان ادامه داد: امیدوار هستم با همراهی همه دست اندرکاران این بخش بتوانیم پایگاه و سامانه جامع مهندسی را پیش ببریم و با تجربه ای که در ایجاد سامانه نظارت عالیه ظرف مدت ۶ ماه گذشته داشتیم، کار به بهترین شکل دنبال گردد.

لازم به ذکر است: پیش از این منصور نویریان مسئولیت دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی را به عهده داشت و هم اکنون حامد‌ مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با حفظ سمت عهده‌دار این مسئولیت شد.

منبع: فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۸
1043 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0