مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

صد و چهل و چهار تومان حق عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: حق عضویت مصوب اعضای سازمان در سال نود و هشت مبلغ صد و چهل و چهار هزار تومان است و رقم هفتصد و چهل و چهار هزار تومان حق عضویت سالانه بهمراه مبلغی بعنوان ورودیه است.

کد خبر: 191003014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ مهر ۹۸ - ۳:۲۹ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: حق عضویت مصوب اعضای سازمان در سال نود و هشت مبلغ صد و چهل و چهار هزار تومان است و رقم هفتصد و چهل و چهار هزار تومان حق عضویت سالانه بهمراه مبلغی بعنوان ورودیه است.

حق عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان  صد و چهل و چهار هزار تومان است

مهدی بخشی در پاسخ به سوژه مردمی ثبت شده در با عنوان «پرداخت هفتصد و چهل و چهار هزار تومن برای حق عضویت در سازمان نظام مهندسی» گفت: عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان مستلزم احراز شرایط و انجام ترتیباتی است که در ماده چهل و چهار آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آمده که در بند ث این ماده بر «پرداخت ورودیه و حق عضویت سالانه براساس تعرفه های مصوب مربوط» تصریح شده است.

بخشی تصریح کرد: تعیین و تصویب ورودیه و حق عضویت سالانه اعضا نیز از وظایف و اختیارات مجمع عمومی بعنوان بالاترین رکن سازمان نظام مهندسی ساختمان متشکل از تمام اعضا است که پس از بحث و بررسیهای لازم در مجمع عمومی سالانه، تصویب و لازم الاجرا است.

وی گفت: حق عضویت مصوب اعضای سازمان در سال نود و هشت مبلغ صد و چهل و چهار هزار تومان است که طبق پیشنهاد هیات مدیره سازمان و تصویب مجمع عمومی، در صورت پرداخت تا پانزدهم اردیبهشت ماه با تخفیف بیست درصدی و در صورت پرداخت تا پانزدهم خردادماه شامل تخفیف ده درصدی بوده است و رقمی که در خبر آمده حق عضویت سالانه به همراه مبلغی بعنوان ورودیه است که مبلغ ورودیه طبق آن چه در قانون آمده فقط برای یک‌بار از اعضای جدیدالورود دریافت می گردد.

صد و چهل و چهار تومان حق عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان قم افزود: در بخشی از این مطلب موضوع چگونگی ارائه خدمات از طرف سازمان نیز آمده که بنظر میرسد فردی که این موضوع را مطرح کرده در جریان کامل برنامه های آموزشی، رفاهی، ورزشی و خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با عنوان سامانه نماسان نبوده است.

بخشی یاد آور شد: بعنوان نمونه در سال گذشته بیش از نود و یک هزار نفر ساعت دوره آموزشی بصورت رایگان برای اعضا با حضور اساتید برجسته استان و کشور در رشته های هفت‌گانه مهندسی برگزار گردیده و برنامه های کامل رفاهی و ورزشی سازمان برای اعضا نیز در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به آدرس www.nezamqom.ir و در پنل رفاهی و ورزشی درج شده که بیان کامل آن در این مطلب نمی‌گنجد.

منبع: قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۸
953 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0