برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر در قم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر در قم

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و پانصد و بیست و چهار نفر در قم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد.

کد خبر: 191005006 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مهر ۹۸ - ۲:۴۷ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور سه هزار و پانصد و بیست و چهار نفر در قم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر در قم

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر در قم

آزمون ورود به حرفه مهندسان  با حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر در قم برگزار می گردد

امین مقومی ادامه داد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هجدهم و نوزدهم مهرماه در دانشگاه قم برگزار می‌گردد.

مقومی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون تصریح کرد: در مجموع سه هزار و پانصد و بیست و‌ چهار نفر در قم در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد سه هزار و پنج نفر مرد و پانصد و نوزده نفر زن هستند.

وی ادامه داد: برای قبول شدگان در این آزمون بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال بکار صادر می‌گردد و این افراد می ‌توانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: در رشته عمران، معماری، مکانیک و برق دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می‌گردد و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز بصورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته‌ های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می‌گردد.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از سه هزار و پانصد نفر در قم

وی تصریح کرد: آزمون اجرا و نظارت در رشته‌های عمران و معماری و آزمون رشته ‌های برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در دو نوبت صبح و عصر در روز ۵ شنبه هجدهم مهرماه هفته جاری برگزار می‌گردد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: آزمون طراحی معماری، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز در روز جمعه نوزدهم مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار می‌گردد.

وی خاطر نشان ساخت: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌ توانند کارت ورود به جلسه را با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مهر ۹۸
815 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0