جلسه علمی تخصصی

برگزاری اولین جلسه علمی تخصصی دانشنامه مهندسی

پوستر اولین جلسه علمی تخصصی دانشنامه مهندسی در ایران با برگزاری میزگرد تشابهات و تفاوت ‌های دانشنامه‌های مهندسی و سخنرانی در مورد نیاز و کاربرد دانشنامه مهندسی در ایران در مرکز گردهمایی های بین‌المللی رایزن در تهران برگزار می‌ گردد.

کد خبر: 190826009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ - ۲:۳۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،پوستر اولین جلسه علمی تخصصی دانشنامه مهندسی در ایران با برگزاری میزگرد تشابهات و تفاوت ‌های دانشنامه‌های مهندسی و سخنرانی در مورد نیاز و کاربرد دانشنامه مهندسی در ایران در مرکز گردهمایی های بین‌المللی رایزن در تهران برگزار می‌ گردد.

برگزاری اولین جلسه علمی تخصصی دانشنامه مهندسی

برگزاری اولین جلسه علمی تخصصی دانشنامه مهندسی

اولین جلسه علمی تخصصی  دانشنامه مهندسی برگزار می گردد

اولین جلسه علمی تخصصی دانشنامه مهندسی در ایران با حضور صاحبنظران عرصه مهندسی کشور برگزار می‌ گردد. در این جلسه علمی تخصصی، میزگردی با موضوع تشابهات و تفاوت ‌های دانشنامه‌های مهندسی و سخنرانی برنامه‌ریزی شده است.

در میزگرد این جلسه که به تشابهات و تفاوت‌ های دانشنامه‌های مهندسی اختصاص دارد، سیمون آیوازیان، سیدمحمدبهشتی، کاظم موسوی بجنوردی، اصغر ساعدسمیعی، ایرج اعتصام به ارایه نقطه نظرات خود میپردازند.

در بخش سخنرانی با موضوع نیاز و کاربرد دانشنامه مهندسی در ایران نیز مصطفی کیانی، محمود گلابچی و علیرضا توافقی جهرمی، حضور خواهند یافت و نظرات خود را در این مورد ارایه می‌ کنند.

دبیری جلسه فوق با محمدمهدی محمودی است. علاقه‌مندان می ‌توانند روز ۴ شنبه بیست و هفتم شهریورماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا بیست به مرکز همایش ‌های بین‌المللی رایزن به نشانی تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، شماره دویست و ده مراجعه کنند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-اجرا ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ شهریور ۹۸
1081 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0