خدمات و تعرفه جدید :

تصویب خدمات و تعرفه جدید شهرسازی در نظام مهندسی استان گلستان

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از تصویب خدمات و تعرفه جدید رشته شهرسازی در کمیته چهار نفره استان خبرداد.

کد خبر: 960506019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ آبان ۹۵ - ۱۱:۵۷ ق.ظ

 خدمات و تعرفه جدید شهرسازی در گلستان   به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،    عضو هیات مدیره سازمان  نظام مهندسی   ساختمان گلستان از تصویبخدمات و تعرفه جدیدرشته شهرسازی در کمیته چهار نفره استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) ، به نقل از روابط عمومیسازمان نظام مهندسی  ساختمان گلستان ، ابراهیم کریمی اظهار کرد: در جلسه کمیته چهار نفره استان که با ریاست معاونت امور عمرانی استانداری گلستان و حضور سایر اعضا تشکیل شد، بعد از ٦ سال از آخرین مصوبه کمیته چهار نفره استان در مورد رشته شهرسازی، شرح خدمات جدید این رشته به انضمام تعرفه های پیشنهادی مربوط به آن تصویب شد.

 خدمات و تعرفه جدید شهرسازی در گلستان

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان

کریمی ضمن تشکر از تلاش همه اعضای هیات مدیره به خصوص رییس سازمان و کارشناسان، بیان کرد: مصوبات پس از بحث و بررسی طولانی و ارائه کلیه مستندات و مکاتبات قانونی انجام شده از سوی مقامات کشوری و استانی که در سال های اخیر انجام پذیرفته بود، در کمیته چهار نفره تصویب رسید.

 خدمات و تعرفه جدید شهرسازی در گلستان

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین اضافه کرد: از این پس شهرداری ها مکلف شدند که فقط طرح هایی را بپذیرند که توسط مهندسان شهرساز تهیه شده و ممهور به مهر آن ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان باشد.
کریمی بیان کرد: به علت تعداد کم مهندسان شهرساز، انجام تمام این خدمات توسط شهرسازان گلستان، در تمام سطح استان آزاد است.
شایان ذکر است اعضای کمیته چهار نفره استان شامل معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل …

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۵
1222 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0