خواسته مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک رسیدگی به مسایل صنفیشان خواسته مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک رسیدگی به مسایل صنفیشان

مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک خواستار رسیدگی به مسایل صنفیشان شدند

اراک - مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک روز سه شنبه خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی شان در حوزه ساخت و ساز شدند.

کد خبر: 1171 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ - ۳:۵۷ ب.ظ

به گزارش  پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،  مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک نسبت به مصوبه پرداخت عوارض مجریان سیاست های نظام مهندسی ساختمان اراک اعتراض دارند و خواستار آن هستند تا رای دیوان عدالت اداری در حوزه ساخت و ساز توسط مسئولان و نظام مهندسی ساختمان اجرایی شود. خواسته مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک رسیدگی به مسایل صنفیشان


این حوزه صنفی از مسئولان شورای شهر خواستند تا با تفهیم دقیق قانون و دوری از تفسیرهای نامناسب زمینه همکاری مجدد مجریان ساختمانی را در طرح های ساخت و ساز شهری فراهم آورند.

خواسته مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک رسیدگی به مسایل صنفیشان
به گفته برخی از مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک، مالک می تواند در مقاطع مختلف ساخت ساختمان از نظارت و توانمندی های مجری استفاده کند و برخی افراد تعبیر نامناسبی از قانون در این خصوص دارند.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در این خصوص گفت: شورای اسلامی و شهرداری بر اساس قانون به وظیفه خود عمل می کند.
اسماعیل تاج آباد گفت: بررسی دقیق تر مطالبات و خواسته های مجریان نظام مهندسی ساختمان با معرفی نماینده این مجریان در شورای اسلامی کلانشهر اراک بررسی می شود.
وی ادامه داد: پیگیری مطالبات تنها در سایه پایبندی به قانون میسر است و شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز تصمیمات و فعالیت های خود را تابع قانون می داند.
دیوان عدالت اداری در حکمی، بند ۷ مبحث مقررات ملی ساختمان را حذف کرد که مجریان نظام مهندسی ساختمان معتقدند حذف این بند به معنی حذف کامل وظیفه نظارتی بر ساخت وساز ها نیست.
بیش از ۲۵۰۰ مجری نظام مهندسی ساختمان در استان مرکزی وجود دارد که سهم اراک از این تعداد ۱۰۰۰ نفر است.

خواسته مجریان نظام مهندسی ساختمان اراک رسیدگی به مسایل صنفیشان

منبع: صما

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آبان ۹۵
1398 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0