شروع هفته پایانی لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور

تقابل تیم نظام‌مهندسی قم با پاس تهران در هفته پایانی رقابت‌ها

نخستین روز از بهمن‌ماه شروع هفته پایانی لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور است. تیم نظام‌ مهندسی ساختمان از پیش صعود خود را مسجل کرده و در هفته پایانی برای تعیین قهرمان لیگ دسته اول به مصاف تیم پاس جوان تهران می‌رود. هفته پایانی با حضور 7 تیم دنبال می‌شود که مردان تیرانداز قمی به اصطلاح به مصاف پاس می‌روند اما رقیب اصلی قم دانشگاه آزاد تهران است. فصل جدید لیگ برتر از خردادماه آغاز می‌شود.

کد خبر: 5914 تاریخ انتشار: جمعه ۱ بهمن ۹۵ - ۱:۰۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیر تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان قم بیان کرد: نخستین روز از بهمن‌ماه شروع هفته پایانی لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی آزادی تهران است. هفته پایانی با حضور ۷ تیم دنبال می‌شود که مردان تیرانداز قمی به اصطلاح به مصاف پاس می‌روند اما رقیب اصلی قم دانشگاه آزاد تهران است که اختلاف امتیاز کمی با یکدیگر داریم.تقابل تیم نظام‌مهندسی قم با پاس تهران در هفته پایانی

تقابل تیم نظام‌مهندسی قم با پاس تهران در هفته پایانی

تقابل تیم نظام‌مهندسی قم با پاس تهران

تقابل تیم نظام‌مهندسی قم با پاس تهران در هفته پایانی

مهدی احمدی افزود: لیگ دسته اول تیراندازی از شهریورماه کار خود را آغاز کرد و استان قم با نام نظام‌ مهندسی ساختمان در این دوره حاضر شد که عملکرد بسیار خوبی را به‌دست آورد.

احمدی به صعود تیم قم به لیگ برتر تیراندازی کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به عملکرد تیم قم برای نخستین بار موفق شدیم با بازیکنان و کادر فنی بومی دو هفته مانده به ‌پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیر تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان استان قم گفت: هفته پایانی به‌منظور تعیین قهرمان لیگ یک برگزار می‌شود. در ادامه اشاره کرد: این مسابقه برای ما یک بازی تشریفاتی است، تیم نظام‌ مهندسی ساختمان از پیش صعود خود را مسجل کرده و در هفته پایانی برای تعیین قهرمان لیگ دسته اول به مصاف تیم پاس جوان تهران می‌رود.

به گفته وی، تیم نظام‌مهندسی ساختمان قم در بخش تپانچه بادی با ترکیب سید محمدصادق چاوشی، حامد غرباقی، علی کاظمی و سید آرش سادت نیا و در بخش تفنگ بادی سید یاسر حسینی، محمود جعفر غفار، ابوالفضل کلهر و سید جمال موسوی به روی خط آتش می‌رود.

احمدی همچنین، در مورد حضور تیم نظام‌مهندسی قم در فصل جدید لیگ برتر کشور اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر از خردادماه آغاز می‌شود که مجموعه نظام‌مهندسی سعی دارد به ظرفیت تیراندازی قم کمک کرده و از پتانسیل بازیکنان قم استفاده کند.

تقابل تیم نظام‌مهندسی قم با پاس تهران در هفته پایانی

منبع: تسنیم

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ بهمن ۹۵
1336 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0