حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم

حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی مشخص گردیدند

حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی با انجام آئین قرعه کشی مشخص شدند.

کد خبر: 960508013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مرداد ۹۶ - ۱۲:۵۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی با انجام آئین قرعه کشی مشخص شدند.حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

حریفان تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم در لیگ برتر تیراندازی

فصل جدید لیگ برتر تیراندازی باشگاههای کشور در بخش مردان در راه است و استان قم امسال برای نخستین بار در بالاترین سطح تیراندازی کشور صاحب نماینده است و بعد از نایب قهرمانی فصل گذشته در لیگ دسته اول، این بار در لیگ برتر بدنبال موفقیت است.
قرعه‌ کشی لیگ برتر تیراندازی مردان کشور هم انجام گردید و تیم نظام مهندسی قم حریفان خود را شناخت تا در مصاف با حریفانی که از تیراندازان برتر کشور بهره‌ مند هستند بدنبال خود نمایی باشد.
طبق این اساس تیم نظام مهندسی ساختمان استان قم با تیمهای مقاومت تهران، هیئت تیراندازی استان سمنان، شرکت ملی حفاری اهواز، هیئت تیراندازی استان کرمان، پاس قوامین و نیروی زمینی تهران رقابت خواهد کرد.
هفته نخست این مسابقات روزهای ۲ و ۳ شهریورماه سال نود و شش بمیزبانی باشگاه مقاومت برگزار میشود و تیراندازان استان قم در تهران به اهداف شلیک میکنند بطوری که نظام مهندسی در هفته اول باید دو مسابقه با تیمهای پاس قوامین و مقاومت برگزار کند.


استان قم هم چنین در هفته‌ های ۴ و ۸ میزبان لیگ برتر تیراندازی مردان کشور است بطوری که در هفته ۴ که زمان آن اعلام نشده تیم نظام مهندسی استان قم باید در خانه با تیم هیئت تیراندازی استان کرمان مسابقه دهد و در هفته ۸ هم بار دیگر در استان قم با همین تیم مواجه گردد.
این در حالیست که گفته میشود وضعیت تأمین مالی تیم نظام مهندسی استان قم برای لیگ برتر هنوز مشخص نیست و هیئت تیراندازی بدنبال جذب حامی مالی برای تیم لیگ برتری خود است و در همین حال موضوع حضور تیم تیراندازی زنان استان قم در لیگ دسته اول کشور هم در دستور کار هیئت تیراندازی استان قم قرار دارد.
منبع : خبرگزاری مهر

 

دانلود رایگان جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مرداد ۹۶
1335 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0