دبیر هیئت تیراندازی استان قم مطرح کرد:

نظام مهندسی ساختمان استان قم از تیم داری در لیگ برتر کناره گیری کرد

دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان استان قم از ادامه حضور و تیم داری در لیگ برتر تیراندازی کناره ‌گیری کرد.

کد خبر: 960523001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ - ۴:۲۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان استان قم از ادامه حضور و تیم داری در لیگ برتر تیراندازی کناره ‌گیری کرد.کناره گیری نظام مهندسی ساختمان قم از تیم داری در لیگ برتر

کناره گیری نظام مهندسی ساختمان قم از تیم داری در لیگ برتر

کناره گیری نظام مهندسی ساختمان قم از تیم داری در لیگ برتر

کناره گیری نظام مهندسی ساختمان قم از تیم داری در لیگ برتر

جواد متقیان ‌نژاد عنوان کرد: در سال پیش تیم تیراندازی استان قم با استفاده از بازیکنان بومی از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد تا تاریخ‌ ساز گردد.

متقیان نژاد ادامه داد: سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم امروز نامه ‌ای به اداره کل و هیئت تیراندازی استان قم فرستاده است و به این ترتیب انصراف خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان اعلام کرده است.

به گفته دبیر هییت تیر اندازی استان قم ٬ این تیم تا زمان مشخص گردیدن وضعیت تحت مدیریت هیئت تیراندازی استان و با هم کاری اداره کل محترم ورزش و جوانان با نام هیئت تیراندازی استان قم در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص دلیل انصراف نظام ‌مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت : نظام‌ مهندسی خواستار مدیریت تیم٬ تحت نظر مستقیم و حتی تعیین هزینه‌ ها بود در صورتی‌که در تفاهم‌ نامه هیئت تعهد دهد که این تیم در لیگ برتر سال نود و شش خواهد ماند.

متقیان نژاد حمایت و هم کاری اداره کل ورزش در این مدت خاطر نشان کرد: طی چند جلسه ای که داشتیم معاونت اداره کل ورزش حضور داشته و نهایت هم کاری را با این مجموعه انجام دادند.

دبیر هییت تیر اندازی استان قم مطرح کرد: دور جدید لیگ برتر تیراندازی باشگاه های کشور  از دوم شهریورماه به انجام خواهد رسید.

منبع : خبر گزاری تسنیم

 

دانلود رایگان راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مرداد ۹۶
1415 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0