ترکان در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز اظهار داشت: کار مهندس ناظر باید تمام وقت باشد.

محمد صالح خویی از مهندسان نظام مهندسی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر کشور شد

محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر ترکان در دومین همایش سراسری کیفیت درساخت و ساز اظهار داشت: کار مهندس ناظر باید تمام وقت باشد. محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر شد.

کد خبر: 1195 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ - ۳:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر  ترکان در دومین همایش سراسری کیفیت درساخت و ساز اظهار داشت: کار مهندس ناظر باید تمام وقت باشد. محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش مسکن و مقایسه ی سرمایه گذاری دولت و مردم در این بخش اظهار داشت

محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر

دولت حدود چهل هزار میلیارد تومان در بخش صنعت ساختمان سرمایه گذاری می کند در حالیکه سرمایه گذاری مردم و خانوارهای ما حدود هشتاد هزار میلیارد تومان است در واقع مردم دو برابر دولت در این بخش سرمایه گذاری دارند و این نشان دهنده ی اهمیت و جایگاه مسکن برای مردم است و هر خانواده ای آرزو دارد که در طول زندگی خویش حداقل یک خانه ازآن خویش داشته باشد و از سوی دیگر مردم با توجه به اینکه تمام سرمایه خویش را در این بخش وارد می کنند خواهان این هستند که مانند بسیاری از نقاط جهان ساختمان هایی با طول عمر زیاد و بیش از صد سال داشته نه ساختمان هایی که بعد از پانزده الی بیست سال ساخت فرسوده و کلنگی شود.

محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر

کارآفرین برتر

محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر

 

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)مسعود پزشکیان نیز در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت وساز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اگر می خواهیم مشکلات حل شود باید کار را به کسی بدهیم که کاردان است تا مشکلات را شناسایی و سپس راهکارهای لازم را ارائه کند.
نایبرئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل ما در جامعه این است که اگر کسی سمتی گرفت در همه مسائل خود را مجاز می داند که رهنمودهایی را مشخص کند. من حق ندارم در جایی که کارشناس نیستم نظر بدهم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه درست …

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر بیشتر ببینید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آبان ۹۵
1323 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0