نشست مشترک در گلستان :

نظام مهندسی گلستان با گروه مکانیک دانشگاه گرگان نشستی مشترک برگزار میکنند

نشست مشترک اعضای گروه تخصصی مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، هیات مدیره انجمن صنفی مهندسان مکانیک استان و گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

کد خبر: 960506060 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آبان ۹۵ - ۱:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از روابط عمومی سازمان در این جلسه که به منظور بررسی راهکارهای همکاری مشترک در راستای اعتلای جایگاه مهندسی مکانیک انجام گردید، نشست مشترک نظام مهندسی گلستان با گروه مکانیک دانشگاه گرگانبنایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر بین دانشگاه و نظام مهندسی ساختمان بیان داشت نشست مشترک نظام مهندسی گلستان با گروه مکانیک دانشگاه گرگان

نشست مشترک نظام مهندسی  استان گلستان با گروه مکانیک دانشگاه  گرگان

نشست مشترک نظام مهندسی گلستان با گروه مکانیک دانشگاه گرگان

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان

یکی از مشکلات اصلی در شرایط حاضر ورود بی برنامه مهندسان و فارغ التحصیلان به بازار کار است. محمدرضا آلوستانی افزود: باید دانشجویان و دانش آموختگان مکانیک بصورت کاربردی و عملی با موضوعات و کارگاه های مختلف و مرتبط با رشته خود، آشنا شوند. وی در ادامه بیان داشت ارتباط با انجمن های تخصصی و دانشگاهی می تواند در طول زمان منجر به نتایج مثبت و تربیت مهندسانی کاربلد شود. نایب رییس اول نظام مهندسی ساختمان گلستان همچنین گفت: دانشگاه آزاد، سازمان و انجمن تخصصی مهندسان مکانیک می توانند با یک برنامه ریزی مدون و ارتباط با ادارات و سازمان های مرتبط علاقه مندان را با پروژه های تاسیساتی و روند اجرایی آن ها آشنا نمایند. آلوستانی افزود: مهندسان مکانیک باید با حضور در کارگاه ها و پروژه های استان و حتی در سطح کشور دانش تئوریک خود را آمیخته با تجربیات عملی کنند. در این نشست که همراه با بیان نظرات حاضرین بود، مقرر گردید در جلسات آتی در مورد پیشنهادات و راه های همکاری و اجرایی شدن آن ها برنامه ریزی شود.

نشست مشترک نظام مهندسی گلستان با گروه مکانیک دانشگاه گرگان

منبع: خبرگزاری صما

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

نشست مشترک نظام مهندسی گلستان با گروه مکانیک دانشگاه گرگان بیشتر ببینید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۵
1572 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0