خرید انواع مصالح ساختمانی تنها با یک کلیک

خرید انواع مصالح ساختمانی تنها با یک کلیک

این روز ها پیشرفت فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست. این فناوری نوین باعث شده است تا در تمامی حوزه های صنعتی و غیر صنعتی بتوان اطلاعات را به شکل منظم و دسته بندی شده یافت و علاوه بر مدیریت زمان به صرفه جویی های کلانی هم رسید.

کد خبر: 971030014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ - ۷:۲۵ ب.ظ

این روز ها پیشرفت فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست. این فناوری نوین باعث شده است تا در تمامی حوزه های صنعتی و غیر صنعتی بتوان اطلاعات را به شکل منظم و دسته بندی شده یافت و علاوه بر مدیریت زمان به صرفه جویی های کلانی هم رسید. در این میان در حوزه ی خرید و فروش مصالح ساختمانی نیز نیاز به بستری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در آن بتوان لیست مصالح ساختمانی را یافت به شدت احساس می شود.

اگر شما جزو آن دسته از خریداران و یا فروشنده های انواع مصالح ساختمانی در ماه ها و یا سال اخیر بوده باشید، بی شک نوسان قیمت این بازار گسترده و متنوع بسیار شما را آزار داده است. تصور کنید بستری فراهم شود تا علاوه بر دسته بندی تمامی محصولات این صنعت، امکان مقایسه در تنوع بزرگی از مصالح ساختمانی جدید و قدیمی را نیز برای شما فراهم کند! جدای از صرفه جویی در وقتی که شاید برای رفتن به بازار و شنیدن قیمت های متفاوت ممکن است ایجاد شود، این امکان مقایسه در قیمت روز مصالح ساختمانی باعث خواهد شد که هم کیفیت مورد نظر خود را پیدا کنید و هم اینکه متناسب با بودجه مشخص شده، خرید خود را انجام دهید.

 خرید انواع مصالح ساختمانی تنها با یک کلیک 

وبسایت سژین مرجع تخصصی کالاهای ساختمانی، خرید و فروش و مقایسه پیشنهادات روز بازار ساختمان و مقالات آموزشی این حوزه، برای این نیاز مبتنی بر فناوری اطلاعات طراحی شده است. شما در سژین وارد بورس کالای بزرگ ساختمانی خواهید شد و می توانید به راحتی تمامی نیاز خود را برای خرید مصالح ساختمانی بر طرف کنید. به علاوه اینکه این سایت به شما امکان دیده شدن می دهد. در واقع اگر نیاز به برندینگ شرکت خود در حوزه ی فعالیت مربوط به مصالح ساختمانی دارید، سژین می تواند انتخاب مناسبی باشد.

خرید مصالح ساختمانی

 

اما چگونه؟!

شاید شما صاحب تنها یک مصالح فروشی کوچک در تهران بزرگ باشید، نگران نباشید اتفاقا باید این فرصت را غنیمت بشمارید. کافی است با ثبت پیشنهاد فروش خود در این وبسایت، محصول خود را به گستره ی بزرگی از خریدارن نشان دهید. سژین یک درگاه اتصال بین تمامی خریداران و فروشندگان صنعت ساخت و ساز است. در این میان حتی مصالح ساختمانی قدیمی یا به عبارت بهترهمان فعالان سنتی بازار در مقایسه با مصالح نوین ساختمانی در این حوزه راه خود را تغییر داده اند  و در واقع متوجه شده اند برای ماندگاری در این صنعت همانند دیگر صنایع کشور باید خود را با پیشرفت فناوری اطلاعات به روز کنند. برای مثال آجر، کاشی، سرامیک و بلوک های ساختمانی را که جزو قدیمی ترین مصالح در صنعت ساخت و ساز به شمار می روند را در نظر بگیرید. امروزه حتی فروشندگان این مصالح ساختمانی نیز برای خود یک سایت طراحی کرده اند تا در واقع گستره ی فروش خود را افزایش دهند. آنها با فناوری اطلاعات کنار آمده اند! اما شاید بسیاری از شما هنوز هم این سوال را داشته باشید که چرا باید پیشنهاد فروش خود را در یک سایت ثبت نمایید؟ در ادامه برای پاسخ به این سوال بازار خرید و فروش آجر و کاشی سرامیک را برای ورود به بازار تجارت الکترونیک بررسی خواهیم کرد.

آجر سفال از انواع مصالح ساختمانی

آجر در معماری ایرانی جزو مصالح ساختمانی قدیمی محسوب می شود که از دیرباز در ساختمان سازی ها استفاده می شده است. شاید اغراق نباشد که بگوییم آجر از جمله قدیمی ترین مصالح مورد استفاده بشر بوده است. آجر در انواع مختلفی تولید شده است که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آجر سفالی
  2. آجر فشاری
  3. آجر لعابی
  4. آجر نسوز

 

آجر سفال از انواع مصالح ساختمانی

 

و البته بسیاری موارد دیگر…

در گذشته برای خرید این محصول از بین لیست مصالح ساختمانی باید طبق معمول به بازار مراجعه می کردید و علاوه بر صرف وقت بسیار با توجه به تنوع بسیار محصولات با قیمت های متفاوتی هم رو به رو می شدید. اما امروزه با کمک فناوری اطلاعات و بستر اینترنت تنها کافی است کلمه ی آجر را در واژه آشنای گوگل سرچ کنید. در این روش علاوه بر صرفه جویی در وقت می توانید محصولات را با دسته بندی و مشخص پیدا کنید. قیمت مصالح ساختمانی از هر نوعی که بخواهید کاملا با انواع دیگر آن قابل مقایسه خواهد بود و این یک امتیاز مثبت است.

 

کاشی و سرامیک از انواع مصالح ساختمانی

نام کاشی حتی جدای از مصالح ساختمانی به دلیل زیبایی خاص خود در انواع طرح ها می تواند به تنهایی برای زیبایی و طراحی دکوراسیون منزل به کار برود. کاشی و سرامیک ها عموما به صورت گسترده در سرویس های بهداشتی نیز به کار می روند. خرید و فروش کاشی و سرامیک نیز به صورت سنتی در قرن فناوری اطلاعات دیگر بیهوده به نظر می رسد. برای خرید کاشی و یا سرامیک در هر نوع و مدلی که می خواهید تنها کافی است به سایت سژین مراجعه کنید و بهترین انتخاب خود را بر اساس مقایسه ای کامل بین محصولات مرغوب انجام دهید.

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ دی ۹۷
927 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0