هادی عباسی اصل: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه هادی عباسی اصل: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه

هادی عباسی اصل: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه

هادی عباسی اصل: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه ، صورت می گیرد. این آزمون ها در ۷ رشته در مدت سه روز در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور برگزار شد

کد خبر: 010621005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ شهریور ۰۱ - ۱:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هادی عباسی اصل: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه ، صورت می گیرد. این آزمون ها در ۷ رشته در مدت سه روز در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور برگزار شد

هادی عباسی اصل: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه

هادی عباسی اصل: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه
قائم مقام وزیر در نهضت ملی مسکن خبر داد: اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه
معاون مسکن و ساختمان در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون‌ های نظام مهندسی از بررسی امکان برگزاری آزمون‌ های نظام مهندسی تا پایان سال جاری خبر داد.
هادی عباسی‌ اصل معاون مسکن و ساختمان و قائم مقام وزیر در نهضت ملی مسکن روز گذشته هجدهم شهریور ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون‌ های نظام مهندسی با اعلام اینکه آزمون‌ های نظام مهندسی بدون هیچ مشکلی برگزار گردید، گفت: این آزمون ها در ۷ رشته در مدت سه روز در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریور بطور هم زمان و هماهنگ در سراسر کشور در هشتاد و هفت شهر و صد و چهل و هفت حوزه امتحانی برگزار گردید.
عباسی اصل افزود: در این دوره از آزمون‌ها در حدود دویست و هشتاد هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد قریب به پنجاه درصد در آزمونها شرکت کردند. هشتاد درصد شرکت کنندگان در آزمونها را آقایان و بیست درصد را بانوان تشکیل دادند.
اصل، استان تهران را با مشارکت چهل و شش هزار و نهصد و چهل نفر دارای بیشترین داوطلب و استان بوشهر را با دو هزار و دویست و ده نفر دارای کم‌ترین تعداد داوطلبان اعلام کرد.
وی درباره روند برگزاری آزمونها و تعداد دفعات آن در سال بیان داشت: با برگزاری تعداد بیشتر آزمون‌ ها در سال موافق هستم و بررسی خواهیم کرد، اگر شرایط مساعد بود تا پایان سال احتمالا در بهمن یا دی ماه آزمونی برگزار گردد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خاتمه افزود: نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان در آبان ماه اعلام خواهد شد.
قابل ذکر است؛ مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی امسال در ۷ رشته در صلاحیت‌ های طراحی، نظارت و اجرا، کاردانهای فنی ساختمان در ۶ رشته کاردانی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی، صلاحیت کارشناس ماده بیست و هفت در ۷ رشته مهندسی و دو آزمون فوق تخصصی «طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان» و «ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی» برگزار گردید.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۰۱
282 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0