سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

مشکلات نظام مهندسی و کنترل ساختمان در استان اردبیل برطرف می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب و اجرای طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مشکلات و مسائل در این حوزه را برطرف می‌کند.

کد خبر: 1344 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ - ۱۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،  مشکلات نظام مهندسی و کنترل ساختمان  در اردبیل برطرف می‌شود . صدیف بدری صبح امروز در نشست با هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی سازختمان استان اردبیل اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات و مسائل در حوزه نظام مهندسی و ساختمان طرح اصلاح قانون

نظام مهندسی و کنترل ساختمان در مجلس بررسی شده که این طرح می‌تواند مسائل و مشکلات در این حوزه را برطرف کند.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به مطرح بودن این طرح در مجلس از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان انتظار می‌رود تا نظرات و پیشنهادات مرتبط با طرح را به صورت کارشناسی ارائه دهند تا در این زمینه پیگیری لازم انجام شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات جامعه مهندسان گفت: وضعیت نابسامان اشتغال و بیمه از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات این قشر است که در زمینه رفع این مشکلات باید راهکارهای لازم ارائه شود که تلاش می‌کنیم برای رفع این مسائل و مشکلات پیگیریهای لازم را انجام دهیم.

مشکلات نظام مهندسی و کنترل ساختمان در اردبیل برطرف می‌شود

سازمان نظام مهندسی استان اردبیل

بدری با قدردانی از تلاشهای انجام شده در راستای توسعه و آبادانی استان بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال تلاشهای همه‌جانبه‌ای در راستای پیشبرد لایجه منطقه آزاد تجاری و صنعتی، تعیین تکلیف پروژه راه‌آهن، توسعه بزرگراههای استان و برخی فعالیتهای دیگر انجام شده که امیدواریم با به نتیجه رسیدن این پیگیریها بتوانیم عمران و آبادانی هر چه بیشتر را در منطقه شاهد باشیم.

مشکلات نظام مهندسی و کنترل ساختمان در اردبیل برطرف می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه راه‌آهن اردبیل اقدامات بسیار مناسب و خوبی انجام شده به طوری که با پیگیریهای اساسی واگذاری اجرا و تکمیل راه آهن اردبیل به قرارگاه خاتم‌الانبیا توسط رئیس جمهور امضا شده که این امر می‌تواند در تکمیل و راه‌اندازی این پروژه مهم و اساسی در اردبیل که از مطالبات اصلی و به‌حق مردم اردبیل است نقش بسزایی ایفا کند.

منبع:  خبرگزاری تسنیم

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آبان ۹۵
1334 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0