اکبر ترکان در مراسم تودیع خود بیان کرد

قول دکتر ترکان درباره قرارگرفتن دستور کارهای ناتمام شورای ششم در اختیار شورای هفتم

کارهای نیمه تمام اما مهمی در دوره ششم شورای مرکزی در دستور کار بود که ناتمام ماند و در دوره جدید شورای مرکزی در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت. قرارداد عمومی پیمان، فهرست بهای عملیات ساخت و ساز در حوزه شهری، بازبینی در آیین‌نامه ماده 33 و مقررات ملی ساختمان و موارد دیگر با دوستان در دوره هفتم بررسی و ادامه خواهد یافت.

کد خبر: 5715 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ - ۳:۳۷ ب.ظ

دکتر ترکان گفت: کارهای نیمه تمام اما مهمی در دوره ششم شورای مرکزی در دستور کار بود که ناتمام ماند و در دوره جدید شورای مرکزی در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت.

قرارگرفتن کارهای ناتمام شورای ششم در اختیار شورای هفتم

کارهای ناتمام شورای ششم در اختیار شورای هفتم

قرارگرفتن کارهای ناتمام شورای ششم در اختیار شورای هفتم

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، دکتر اکبر ترکان در مراسم تودیع خود و معارفه رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۵ بیان کرد: قرارداد عمومی پیمان، فهرست بهای عملیات ساخت و ساز در حوزه شهری، بازبینی در آیین‌نامه ماده ۳۳ و مقررات ملی ساختمان و موارد دیگر با دوستان در دوره هفتم بررسی و ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های وزیر محترم راه و شهرسازی در گذشته سپاسگزارم و با آرزوی توفیق برای دوستان در دوره جدید، بر حمایت جدی کلیه بخش‌ها برای اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید می‌کنم.

قرارگرفتن کارهای ناتمام شورای ششم در اختیار شورای هفتم

منبع: روابط عمومی شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۵
1214 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0