اختصاص زمین مورد نیاز ساخت کوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان بیان داشت:

اختصاص زمین مورد نیاز ساخت کوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

حسین رضایی امروز 3 شنبه در آیین گرامیداشت روز مهندس، ضمن تبریک روز مهندس به جامعه مهندسی لرستان، گفت: از معاون عمرانی استاندار میخواهیم مسئله ارجاع نظارتها از طریق سازمان نظام مهندسی را اعلام و پی‌گیری کنند.

کد خبر: 971207015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ - ۴:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسین رضایی امروز ۳ شنبه در آیین گرامیداشت روز مهندس، ضمن تبریک روز مهندس به جامعه مهندسی لرستان، گفت: از معاون عمرانی استاندار میخواهیم مسئله ارجاع نظارتها از طریق سازمان نظام مهندسی را اعلام و پی‌گیری کنند.

اختصاص زمین مورد نیاز ساخت کوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

اختصاص زمین مورد نیاز ساخت کوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

زمین مورد نیاز ساخت کوی سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان لرستان اختصاص یابد

رضایی با عنوان این که از سیاستهای وزیر جدید راه و شهرسازی واگذاری زمین به خانه اولیها است، اظهار داشت: از مدیر کل راه و شهرسازی می خواهیم در شهرهای استان زمین برای ساخت کوی سازمان نظام مهندسی ارائه دهند.
وی با تاکید بر این که مسئولان شهرداری باید در مورد دو نقشه ای بودن پروژه ها و جدی گرفتن نقشه مهندسین اقدام لازم را داشته باشند، ادامه داد: مسئولان شهرداری در همان اعلام اول تخلف ساختمانی از طرف مهندسان از پیشرفت کار ممانعت کنند تا ضوابط شهرسازی براساس نقشه اجرایی مهندس باشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با اشاره به این که ساخت و ساز یک زنجیره پیوسته از طراحی تا نظارت و اجرا است، خاطر نشان کرد: از مجموعه مدیریت شهری میخواهیم طرح مجریان ذیصلاح اجرایی گردد و اقدام لازم در راستای افزایش تعرفه خدمات مهندسی صورت پذیرد.

اختصاص زمین مورد نیاز ساخت کوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

رضایی با عنوان این که ساختمان های نظام مهندسی در شهرستانها استیجاری هستند و از مدیر کل راه و شهرسازی میخواهیم این ساختمانها را با قیمت کارشناسی در اختیار سازمان قرار دهند، یاد آور شد: آزمایشات جوش و بتن باید الزامی شود و مراکز تهیه مصالح استاندارد در استان شناسایی و به مردم معرفی گردند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی مکانیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۷
606 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0