صحبت های معاون دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان بعد از اتمام مهلت اعتراض به آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 در مصاحبه اختصاصی با مهندسین نیوز

صحبت های معاون دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان بعد از اتمام مهلت اعتراض به آزمون اردیبهشت ۹۷

مهندس شیخ انصاری معاون دفتر امور مقررات ملی ساختمان، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، اعلام کرد: کارنامه ها در دست بررسی است و کمیته مربوطه پس از بررسی های نهایی حداکثرتا 10 روز دیگه اعلام می کنند.

کد خبر: 970525006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ مرداد ۹۷ - ۲:۲۱ ب.ظ

مهندس شیخ انصاری معاون دفتر امور مقررات ملی ساختمان، در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، اعلام کرد: کارنامه ها در دست بررسی است و کمیته مربوطه پس از بررسی های نهایی حداکثرتا ۱۰ روز دیگه اعلام می کنند.

صحبت های معاون  دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان بعد  از اتمام مهلت اعتراض به آزمون اردیبهشت ۹۷

 

به گفته شیخ انصاری آمار کلی از اعتراضات به تفکیک رشته انجام نمی شود ولی در رشته هایی که تعداد داوطلبان بیشتر بوده قطعا اعتراضات هم بیشتر بوده است.

وی گفت: اکثر اعتراض ها و سوالات از سوی داوطلبان تکراری است و سعی ما بر این است که بررسی شده پاسخ داده شود.

صحبت های معاون دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان بعد از اتمام مهلت اعتراض به آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97

صحبت های معاون دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان بعد از اتمام مهلت اعتراض به آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۹۷

او تصریح کرد در بررسی اولیه و در این مرحله برخی سوالات حذف یا اصلاح شده است و این کار در کمیته آزمون با نظر و صلاحدید کارشناسان انجام می شود.

شیخ انصاری زمان اعلام نتایج آزمون طراحی معماری را هفته اول شهریور اعلام کرد و در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دوم گفت: فعلا مشخص نیست و به محض اینکه آمادگی لازم ایجاد شد اعلام می کنیم.

صحبت های معاون دفتر امور مقررات ملی و کنترل ساختمان

او در پاسخ به این سوال که آیا به اعترضات حضوری و ایمیلی ترتیب اثر داده میشود، گفت: روند اعتراض و ارسال و زمان آن اعلام شده و دلیلی برای مراجعه حضوری وجود ندارد.با این حال تمامی اعتراضات بررسی شده و در مواردی که اعتراض وارد باشد اعمال خواهد شد.

او همچنین گفت روز چهارشنبه ۲۳ مرداد، پایان زمان اعتراض داوطلبان بوده و از امروز پنج شنبه تا پایان هفته آینده بررسی های نهایی انجام و نتایج اعلام خواهد شد.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مرداد ۹۷
2762 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0