مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان خبر داد:

خدمات شهرسازی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بعد از هفت سال عملیاتی میشود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بیان کرد: نهادینه و عملیاتی کردن خدمات شهرسازی گلستان بعد از 7 سال اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر: 960825003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آبان ۹۶ - ۷:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بیان کرد: نهادینه و عملیاتی کردن خدمات شهرسازی گلستان بعد از ۷ سال اتفاق خواهد افتاد.خدمات شهرسازی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

خدمات شهرسازی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

خدمات شهرسازی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

خدمات شهرسازی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بعد از هفت سال عملیاتی میشود

ابراهیم کریمی، در گردهمایی جایگاه شهرسازی در ساختار نظام مهندسی و نقش آن در سلامت عمومی و اعتلای زندگی، گفت: شهرسازی، مطالعه، طرح ریزی و توسعه شهرها با در نظر گرفتن احتیاجات بمنظور به حداقل رساندن مشکلات شهری است.
کریمی افزود: خوشبختانه نگاه اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی استان، نگاه به رشته و تخصص خاصی نیست، آنها ضمن انجام نمایندگی در رشته خاص سعی میکنند تا در سایر رشته ها یک فضای کاربردی و علمی را در حوزه های مختلف فراهم نمایند.
وی به اقداماتی که در حوزه شهرسازی در نظام مهندسی ایجاد شده، اشاره کرد و ادامه داد: دوره های مختلف ارتقاء در رشته شهرسازی جزو اقدامات نظام مهندسی استان است، آموزش از مهمترین موضوعاتی است که در هیئت مدیره به آن پرداخته میشود و امیدوار هستیم با تداوم آن روند رو به رشدی را داشته باشیم.

خدمات شهرسازی نظام مهندسی ساختمان استان گلستان


عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان عنوان کرد: نهادینه و عملیاتی کردن خدمات شهرسازی بعد از ۷ سال در این دوره هیئت مدیره اتفاق افتاد، علی رغم اینکه در سالهای گذشته در برخی استانها اجرا شده بود ولی در استان این اتفاق نیفتاده بود و شهرسازان دچار عدم ارجاع کار بودند، این مهم با تلاش هیئت مدیره و معاونت عمرانی استاندار، شهردار و مدیر کل راه و شهرسازی اتفاق افتاد.
کریمی افزود: بعد از آن برای عملیاتی کردن شرح خدمات، بلافاصله کمیسیون شهرسازی را راه اندازی کردیم و نشست های پی در پی برگزار گردید.
عضو جامعه مهندسان شهرساز ایران تصریح کرد: همزمان با آن نیز افزودن شرح خدمات جدید در دستور کار قرار گرفت تا در آینده بتوانیم همه خدمات مدنظر را ارئه دهیم و نقش شهرسازی یک جایگاه اثرگذار و مکملی در کنار رشته های دیگر داشته باشد.
کریمی در خاتمه گفت: با آماده کردن تیپ قرارداد در کم ترین زمان این انتظار هفت ساله رشته شهرسازی به آخر خواهد رسید و فصل جدیدی در شهرسازی استان گلستان رقم خواهد خورد.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۹۶
938 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0