رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: کاهش سی درصدی مصرف انرژی با مهندسی نوین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: کاهش سی درصدی مصرف انرژی با مهندسی نوین

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: کاهش سی درصدی مصرف انرژی با مهندسی نوین

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: کاهش سی درصدی مصرف انرژی با مهندسی نوین ، پنجاه درصد کل انرژی کشورمان در حوزه های مختلف صنعت ساختمان مصرف می گردد

کد خبر: 010218001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۱ - ۲:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: کاهش سی درصدی مصرف انرژی با مهندسی نوین ، پنجاه درصد کل انرژی کشورمان در حوزه های مختلف صنعت ساختمان مصرف می گردد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: کاهش سی درصدی مصرف انرژی با مهندسی نوین

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: کاهش سی درصدی مصرف انرژی با مهندسی نوین
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد:
مهندسی نوین در صنعت ساختمان مصرف انرژی را سی درصد کاهش می دهد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به لزوم مدیریت مصرف انرژی در ساختمان ‌ها اظهار داشت: بهره گیری از مدیریت و مهندسی نوین، مصرف انرژی را سی درصد کاهش می دهد.
محمدرضا آلوستانی ظهر جمعه در همایش بزرگ‌داشت روز صنعت برق در گرگان گفت: پنجاه درصد کل انرژی کشورمان در حوزه های مختلف صنعت ساختمان مصرف می گردد و هر سال چند درصد به این عدد افزوده می‌ شود.
وی تصریح کرد: با بهره گیری از علوم مهندسی و با تکیه بر مباحث فنی در بخش طراحی و مکانیک ساختمان می ‌توانیم مصرف انرژی را تا سی درصد کاهش دهیم.
آلوستانی با اشاره به مصوبه سال گذشته هیئت وزیران در مورد لزوم صدور شناسنامه مدیریت مصرف انرژی در بخش ساختمان، افزود: از سال ۱۴۰۲ صرفاً ساختمانهایی موفق به تحصیل پروانه پایان کار می‌ شوند که شناسنامه مدیریت مصرف انرژی را دریافت کرده باشند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: تلاش می کنیم با همراهی نهادهای ذیصلاح و متولی این موضوع در سال جاری در شهر گرگان اجرایی گردد تا در صورت موفقیت در سایر مناطق استان گلستان تعمیم یابد.
وی گفت: مهندسان برق همانند همه مهندسان صنعت ساختمان نقش موثری در خلق رفاه و آسایش شهروندان دارد که ضرورت دارد تعرفه خدمات بهای مهندسان برق به روزرسانی شده تا بخشی از زحمات آن ها در این صنعت جبران گردد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۰۱
248 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0