یاری کردن نظام مهندسی توسط رسانه‌ها در زمینه ساخت ساختمانی ایمن

کد خبر: 191125001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ آذر ۹۸ - ۹:۱۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی جامعه، بیان کرد: رسانه‌ها در ساخت ساختمان ایمن برای شهروندان یاری رسان نظام مهندسی باشند. 
رسانه‌ها در ساخت ساختمان ایمن ‌یاری‌رسان نظام مهندسی باشند
سیف الله علی نیا در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ‌های مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های کتاب و رسانه ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاهی جهت شناساندن جامعه نسبت به فعالیت حرفه ای و کار رسانه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

علی نیا گفت: سازمان نظام مهندسی با توجه به رسالتی که دارد تمام تلاش آن این است که مجموعه نهادها و یا افرادی که در عرصه خبر یا اطلاع رسانی فعالیت می ‌کنند همکاری خوبی داشته باشد زیرا فرهنگ سازی در حوزه ساخت و ساز ایمن و مبتنی بر علوم و دانش مهندسی نیازمند مشارکت همه اصحاب خبر است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیش از سی و پنج هزار عضو بوده که از این تعداد چهارده هزار نفر دارای پروانه اشتغال هستند و زمینه خدمات‌دهی خوبی برای استان دارند که یکی از استان‌ های پیشرو در کشور هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت: این سازمان در ۷ رشته تخصصی عمران، معماری، ترافیک، شهرسازی، نقشه برداری، برق و مکانیک وظیفه طراحی همه پروژه‌ها و هم‌چنین نظارت فعالیت مجریان ذی صلاح را نیز بر عهده دارد.

رییس سازمان استان بیان داشت: مازندران از جمله استان ‌هایی است که دارای گسل‌ های فراوان بوده و باید آگاهی لازم جهت شرایط زمین و حوادثی نظیر سیل و زمین لرزه صورت گیرد و سازمان نظام مهندسی نیز آمادگی دارد تا اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار دهد. امیدوار هستیم با تعامل بیشتر با اصحاب رسانه بتوانیم رسالتمان که داشتن ساختمانی ایمن است را داشته باشیم.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ‌های مازندران تا ساعت بیست شب جمعه یکم آذر ماه در محل مرکز نمایشگاهی سعید در کیلومتر هجده جاده خزرآباد – ساری دایر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۸
451 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0