بازدید احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان بازدید احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان

بازدید احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان

بازدید احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان ، صورت گرفت. نمای ساختمان باید به گونه‌ای طراحی گردد که بازتاب‌دهنده‌ی هویت نظام مهندسی باشد

کد خبر: 001017017 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۰۰ - ۶:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان ، صورت گرفت. نمای ساختمان باید به گونه‌ای طراحی گردد که بازتاب‌دهنده‌ی هویت نظام مهندسی باشد

بازدید احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان

بازدید احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان
بازدید احند خرم از سازمان نظام مهندسی مازندران
احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ستاد و ساختمان شماره دو سازمان بازدید کرد.
خرم ابتدا با حضور در مجموعه شماره ۲ سازمان، در جریان روند امور مرتبط با این مجموعه قرار گرفت.
حمید سفیدگر رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران با ارائه توضیحاتی از وضعیت تملک ساختمان شماره ۲، برنامه ‌های سازمان برای استقرار در محل جدید را به اطلاع رئیس سازمان نظام مهندسی کشور رساند.
خرم نیز با تقدیر از تلاش‌ های صورت گرفته بر لزوم دقت به معماری ساختمان تاکید کرد و اظهار داشت: نمای ساختمان باید به گونه‌ای طراحی گردد که بازتاب‌دهنده‌ی هویت نظام مهندسی باشد.
در ادامه خرم با همراهی مهندس سفیدگر و جمعی از اعضای هیات مدیره با حضور در ساختمان ستاد، از واحد‌های مختلف سازمان بازدید کرده و گزارشاتی از برخی فرآیند‌های سازمان نظام مهندسی مازندران دریافت کرد.
در این بازدید، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور کارسنجی کارمندان به منظور محاسبه‌ی میزان کار مفید را ضروری دانست و از مدیران سازمان خواست میزان ساعات کار مفید را از طریق برنامه‌ریزی افزایش دهند.
وی هم‌چنین خواستار ارائه گزارش از واحد صدور پروانه مبنی بر مدت زمان صدور پروانه از زمان تحویل مدرک تا صدور (که مدیریت آن از اهداف و برنامه‌های هیات مدیره دوره نهم است) شد.
خرم با تاکید بر ضرورت آموز‌ش کارمندان، از مسئولان سازمان خواست به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۰۰
294 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0