گزینه ریاست در انتظار نظر رییس جمهور

کد خبر: 980912004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ - ۹:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
۳ نفر از اعضای دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب شدند
گزینه ریاست در انتظار نظر رییس جمهور
آیین تکریم و معارفه اعضای دوره هشتم سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشوربا حضور وزیر راه و شهرسازی در آیین رای‌گیری برای انتخاب ۳ نفر از اعضای شورای مرکزی سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان بمنظور تصدی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، احمد خرم، عباس وثیق نیا و بهمن مومنی مقدم انتخاب شدند.
یازدهم آذرماه هم‌زمان با مراسم تکریم و معارفه اعضای سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان کشور که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و اعضای دوره هفتم و هم‌چنین منتخبان دوره هشتم سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان کشور در ساختمان دادمان برگزار گردید، آیین رای گیری برای معرفی ۳ نفر از اعضا بمنظور تصدی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و معرفی به رییس جمهوری نیز انجام گرفت.
در آیین رای‌گیری، از بین اعضای بیست و پنج نفره شورای مرکزی دوره هشتم سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان، ۳ نفر که عبارت‌اند از احمد خرم، عباس وثیق نیا و بهمن مومنی مقدم انتخاب شدند که اسامی آنها برای انتخاب نهایی به رییس جمهوری ارائه می گردد. مقرر است تا از بین این ۳ نفر، ۱ نفر بعنوان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ایفای مسئولیت کند.
لازم به ذکر است در این آیین، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان، مهران کفاش معاون امور حقوقی و مجلس وزارت راه و شهرسازی، طاعتی مقدم مدیرکل حوزه وزارتی، سیدعیسی حسینی مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی و حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر توسعه مقررات ملی ساختمان حضور به هم رساندند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آذر ۹۸
506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0