دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی :

دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) ، دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی روز چهارشنبه مورخ 95/07/28 ساعت 14 در محل سالن جلسات برگزار گردید.

کد خبر: 240 تاریخ انتشار: شنبه ۱ آبان ۹۵ - ۴:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) ، دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۲۸ ساعت ۱۴ در محل سالن جلسات برگزار گردید. دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی

این جلسه که پس از تلاوت آیاتی از قران مجیدبا بحث آزاد شروع شددر ابتدامهندس توکلی به نقش وزارتخانه در ارتباط با سازمانهای

نظام مهندسی ساختمان مطالبی ارایه نمود.

 

همچنین مهندس یونسیان اظهار داشت : برای ابلاغ های  وزارت راه وشهرسازی نیاز است از طرف شورای مرکزی با وزارتخانه جلسه مشترک برگزار و  نحوه عملیاتی شدن آن مشخص گردد.

در ادامه دکتر اژدری مقدم به مبحث انرژی اشاره کرد و گفت : کمیسیون انرژی دوره آشنایی مباحث انرژی در راستای ساختمان سبز و کارارا باحضور مدرسان بین المللی برگزار می کندو مقرر شده برای شرکت کنندگان گواهینامه بین المللی صادر شود .
دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی

سازمان نظام مهندسی ساختمان

دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی

در ادامه جلسه مهندس علی نیاگفت: همایش علمی، ایمنی و بهداشت ۵ و ۶ دی ماه در مازندران برگزار میگردد و نظام مهندسی مازندران امکان دراختیار گذاشتن غرفه برای سازمانهای نظام مهندسی استانها را دارد .

همچنین دکتر سیفی اجرایی شدن بحث اخلاق حرفه ای را مطرح و اظهارداشت: براساس ماده ۲ آیین نامه اصلاحی کارگروه ترویج و پایش اخلاق حرفه ایی باید تشکیل شود که نحوه تشکیل کارگروه را به عهده شورای مرکزی قرار داده وی پیشنهاد کرد اعضاء کارگروه شرایطی مانند اعضاء گروه تخصصی داشته باشد و شورای مرکزی هدایتگرشود.

در ادامه مهندس یزدانی به پیش نویس مبحث ترافیک اشاره کرد و گفت: پیش نویس مبحث ترافیک تهیه شده امیدواریم تا پایان دوره با حمایت های دکتر ترکان رونمایی مبحث شهرسازی انجام پذیردو درخواست نمود استانها هزینه خود را پرداخت نمایند.

همچنین مهندس قربانی در موردبحث درآمدی سازمانها وارتباط مستقیم آن با فعالیتهای اجرایی سازمانها توضیح داد و در ادامه خواست استانها اسپانسرها در رابطه باHSE را به سازمان نظام مهندسی مازندران معرفی نمایند

به کلیه سوالات اعضا حاضر در جلسه توسط دکتر ترکان پاسخ ارایه شد.

بررسی نظام نامه نحوه تشکیل و اداره جلسات هیات عمومی توسط مهندس فرج زاده ها ارایه گردید و با حداکثر آراء مصوب گردید.

بررسی نظام نامه محاسبه حقوق ماهیانه روسای سازمان استانها توسط مهندس بهادری ارایه گردید و پس از آن اعضاء شورای مرکزی و روسا سازمان نظام مهندسی استانها به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات حذف و اضافه مواردی را به نظام نامه ارایه نمودند.موضوع بررسی و تصویب نظام نامه محاسبه حقوق ماهیانه روسای سازمان استانها با اکثریت آراء از دستور کار خرج گردید.

دویست و ششمین جلسه شورای مرکزی

گزارش نمودار سازمانی نظام مهندسی ساختمان استانهاپس از توضیحات دکتر قناعت توسط مهندس فرهنگ ارایه گردید.

 دکتر ترکان موضوع نمودار سازمانی نظام مهندسی ساختمان استانها راپس از بحث و تبادل نظر اعضای شورای مرکزی و روسااستانها جمع بندی نمودند و مقرر گردید پیشنهادات اعضاء شورای مرکزی مورد توجه آقای فرهنگ قرار گیرد و درکمیته تهیه چارت بررسی گردد و در نهایت پیشنهاد در جلسه بعدی شورای مرکزی ارائه گردد.

در پایان پس از تاکیددکتر ترکان مبنی بر اینکه مسئولیت مهندسی ناظر گاز نیاز به زمان دارد  مهندس علی نیا در خصوص تعین دوره مسئولیت بازرسان گاز به ارایه توضیحات به استناد مبحث ۲۲ پرداخت.

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۵
3017 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0