موارد استفاده اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز چیست؟

کد خبر: 000615001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ شهریور ۰۰ - ۱۰:۳۸ ق.ظ

معرفی اسکریپت های صرافی رمز ارز دسته ای از محصولات شرکت رابسانا

رمزین اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز با کیف پول اختصاصی

رمزین به عنوان یک اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز یکی از اسکریپت‌ های آنلاین خرید و فروش، نمایش قیمت و تبادل رمزارز شرکت رابسانا می باشد که با برخورداری از برترین و تازه ترین فناوری ‌های جهان طراحی و پیاده سازی شده است. از آنجایی که آینده روشنی برای بیت کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری متصور می شود، اشخاص زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این بازاربزرگ سرمایه گزاری می باشند. ولی نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال بسیاری را برآن داشته که از سرمایه گذاری و معاملات ارزهای دیجیتال، به سوی پیاده سازی وب سایت های خرید و فروش و تبادل ارز پیش روند.
جهت تحقق این امرمیتوان از اسکریپت های صرافی متمرکز رمزارز کمک گرفته و راه اندازی صرافی ارزهای دیجیتال را در پیش گرفت. مسئله قابل توجه برای این افراد آن است که نیازی به داشتن اطلاعات و دانش کافی درزمینه طراحی و پیاده سازی پلتفرم های صرافی ارزهای رمزنگاری وجود ندارد. علاقمندان به راحتی میتوانند اسکریپت های صرافی متمرکز وp2p   یا نظیربه نظیر رمزارزکه کاملا اتوماتیک و خودکاربا قابلیت افزدون تمامی ارزهای دیجیتال ونمایش قیمت آن ها را از شرکت رابسانا تهیه نموده و اقدام به راه اندازی سایت آنلاین خرید و فروش رمزارز با کیف پول اختصاصی بنمایند.

 

اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز با کیف پول اختصاصی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟


ویژگی های اسکریپت های صرافی متمرکز ارز دیجیتال عبارتند از:

  • علاقمندان میتوانند با خرید اسکریپت آنلاین صرافی متمرکز رمزین از مزایای اسکریپت رمزارزها برخوردار شده و پلتفرم خرید و فروش اتوماتیک ارزهای دیجیتال را راه اندازی نمایند.
  • مالکین اسکریپت رمزین در تمامی مراحل رجیسترو راه اندازی وب سایت توسط تیم پشتیبانی و مشاوره کارشناسان فنی رابسانا راهنمایی خواهند شد.
  • پس ازعملیات رجیستر شدن به هر کاربر یک کیف پول اختصاصی داده می شود که دارای بالاترین سطح ایمنی بوده و قادر خواهد بود که به سادگی و با امنیت کامل به ارسال و دریافت دارایی های خود ازطریق اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز بپردازند.
  • رمزین شامل مجموعه ای از اسکریپت های خرید و فروش آنلاین و نمایش قیمت ارز دیجیتال می باشد، که امکان مبادله ارزهای رمزنگاری از جمله Bitcoin، Ethereum، Tether، voucher perfect money و WebMoney را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.

 

اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز با کیف پول اختصاصی

 

مشخصات اسکریپت اتوماتیک خرید و فروش ارز دیجیتال ایکس کوین چه می باشد؟


ایکس کوین جدیدترین اسکریپت متمرکزشرکت رابسانا جهت خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد. ویژگی های این اسکریپت عبارتند از:

  • برخورداری از جدیدترین و ایمن ترین پروتکل های امنیتی که در حد رقابت با صرافی های بین المللی است.
  • این اسکریپت از مشخصه های یک اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز برخوردار است. بدان معنا که داده های اصلی مشترکین صرافی از جمله داده های هویتی اشخاص، آدرس کیف پول و تاریخچه معاملات آنها در نزد مالک سامانه وجود دارد.
  • مالک سامانه در حکم مدیر صرافی، جهت پیشگیری از ایجاد اختلافات، نظاره گر تمامی تراکنش ها می باشد.
  • اسکریپت ایکس کوین با برخورداری از موتور تطبیق سفارش یا Order-Matching Engine، سفارش مشتری را به صورت آنی پس از ثبت سفارش انجام پذیر می سازد.
  • به منظور برقراری اعتماد در بین کاربران، اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز ایکس کوین از سطح ایمنی بالا، نقدینگی زیاد و طراحی زیبا و کاربر پسند برخوردار می باشند.
  • متقاضیان راه اندازی صرافی آنلاین نیازی به داشتن دانش فنی جهت ثبت و نگهداری این سامانه ندارند.
  • دارندگان اسکریپت صرافی متمرکز رمزارزدر تمامی مراحل پیاده سازی و توسعه از پشتیبانی تیم فنی و کارشناسان شرکت رابسانا برخوردار می باشند.

اسکریپت اتوماتیک خرید و فروش ارز دیجیتال

 

اسکریپت نظیر به نظیر یا p2p خرید و فروش ارز دیجیتال بید رمز از چه امکاناتی برخوردار است؟


با تلاش شرکت رابسانا، اسکریپت همتا به همتا یا p2p بیدرمز برای پیاده سازی سامانه های آنلاین P2P جهت خرید و فروش و تبادل ارزهای رمزنگاری، طراحی و پیاده سازی شده است.

 

 مشخصه های اسکریپت بیدرمز عبارتند از:

  • سامانه های خودکار معاملات ارزهای دیجیتال با بهره مندی از اسکریپت خودکار صرافی ارز دیجیتال p2p معاملات ارزهای رمزنگاری را بدون نیاز به واسطه و تنها با حضور خریداران و فروشندگان برقرار می سازند.
  • با این حال، مشابه با اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز به منظور رفع اختلافات احتمالی، وجود یک مرجع نظارتی ضروری است.
  • اینگونه مبادلات ارزهای رمزنگاری به طور معمول از نرم افزاری که بر اساس قراردادهای هوشمند کار می کند، برای مدیریت و کنترل معاملات بهره می برد، که امکان اتصال مستقیم خریدار به فروشنده را برقرار می سازد.
  • سامانه های P2P معاملات ارزهای دیجیتال به دلیل کارمزد کمتر، احترام به حریم شخصی، عدم آشکار سازی هویت افراد در قیاس با دیگر انواع سامانه های های معاملاتی در میان کاربران طرفداران بیشتری دارد. همچنین برخلاف اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز، نیاز به وجود واسطه نمی باشد.
  • در کنار خرید و فروش ارزهای رمزنگاری، امکان معاملات با ارزهای فیات برای خریداران و فروشندگان وجود دارد.
  • اولین مرحله در صرافی P2P، ثبت درخواست فروش مقداری ارز از طرف فروشنده می باشد، سپس خریدار پیشنهادات را بررسی کرده و با گزینش درخواست مد نظر، وجه ریالی آن را به حساب صرافی می ریزد. پس از آن فروشنده ارز خود را برای حساب خریدار ارسال می کند، در آخرین مرحله پس از تایید معامله، صرافی وجه ریالی را به حساب فروشنده می ریزد.
  • سامانه های خودکار معاملات برای اشخاصی مناسب است که علاقمندند در حداقل زمان بیشترین سود را از مارکت کسب نمایند.
  • کاربران اسکریپت بیدرمز مشابه با مالکین اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز، بدون نیاز به دانش فنی می توانند به راحتی از این اسکریپت استفاده نمایند.
  • شرکت رابسانا جهت برقراری تسهیلات در پیاده سازی سامانه های خودکار معاملات ارزی برای اشخاص علاقمند، ازهمکاری کارشناسان بین المللی بهره مند شده است.
  • تیم فنی شرکت رابسانا پشتیبانی کامل از اسکریپت بیدرمز را عهده دار می باشد. به همین دلیل دارندگان این اسکریپت می توانند با خیالی آسوده از امکانات آن بهره مند شوند.

 

اسکریپت همتا به همتای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

 

مشخصات ارزمایه اسکریپت خرید، فروش و سرمایه گذاری(staking) ارزهای دیجیتال  
اسکریپت ارزمایه از محصولات شرکت رابسانا می باشد که همچون اسکریپت صرافی متمرکز رمزارز در حوزه ارزهای رمزنگاری کاربرد دارد. اسکریپت ارزمایه یکی از تازه ترین مارکت های ارزهای رمزنگاری می باشد. اسکریپت ارزمایه برای کاربرانی که بدون هیچ واسطه به دنبال خرید و فروش و یا سرمایه گذاری در زمینه ارزهای رمزنگاری هستند، امکانات لازم را فراهم می سازد.
به خاطر مشکلات تحریم، معامله گران ایرانی بدون درگیری با مشکلات مسدود شدن حساب های خود در صرافی های بین المللی، می توانند‌ بدون نگرانی از مسدود و یا معلق شدن حساب با این پلتفرم کار کنند.
اسکریپت ارزمایه در زمان ثبت نام کاربران در این سامانه، از آنها احراز هویت به عمل می آورد تا دو طرف معامله بتوانند با اطمینان خاطرعملیات خرید و فروش ارز را انجام دهند.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ شهریور ۰۰
1006 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0