پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) گزارش می‌دهد:

در دومین روز همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان چه می گذرد؟

دومین روز از همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان امروز سه شنبه 11 آبان ماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است.

کد خبر: 1205 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ - ۴:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، در دومین روز از همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان، کارگاه های تخصصی با حضور کارشناسان، صاحب نظران و مهندسان نظام مهندسی در حال برگزاری است و نفرات و مهندسان نظام مهندسی در این کارگاه ها آموزشی با استقبال خیلی خوبی حضور دارند.

بر اساس این گزارش تشکیل چهار کارگاه تخصصی از صبح امروز آغاز شده و به طور همزمان در دو سالن مختلف در حال برگزاری است.

نخستین کارگاه تخصصی تحت عنوان کارگاه کتاب راهنمای مبحث ۱۹ است که با حضور اساتیدی همچون دکتر بهروز کاری و دکتر مهدیه آبروش از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حال برگزاری است.

کارگاه دوم مربوط به سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان BMS با مشارکت سابا و ارائه خانم مهندس شاه حسینی است. علاوه بر این کارگاه انرژی صفر با مشارکت مبنا و ارائه مهندس ذوالفقاری و دکتر قربانی در جریان است.

 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،همچنین کارگاه شیشه بهترین گزینه در بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان با مشارکت ونوس شیشه و ارایه خانم گیتی نوروزی ،کارگاه روش های کاهش مصرف در انرژی در ساختمان با اجرای خشک نماهای آجری با مشارکت آجرنماچین با ارایه علی اخوان و کارگاه طرح برچسب انرژی ساختمان با نگاه جامع به مولفه های آب، برق و گاز با مشارکت معاونت مهندسی پدافند غیرعامل سپاه برگزار شد.

 در دومین روز همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان چه می گذرد؟

همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان

گفتنی است، برگزاری این کارگاه های تخصصی تا بعد از ظهر ادامه دارد و به عنوان بخشی از ۱۶ ساعت آموزشی در نظر گرفته شده برای حاضران است که به عنوان ارتقای پایه مهندسان رشته های معماری، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی از سه به دو محسوب می شود.

همچنین غرفه های نمایشگاهی در دومین روز از همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان به کار خود ادامه می دهند.

 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، روز نخست این همایش، با حضور و سخنرانی مسئولان عالی رتبه وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو، کمیسیون عمران و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و استان‏ ها، سازمان ملی استاندارد ایران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری تهران، سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏ های کشور، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، سازمان نظام کاردانی کشور، کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران روز گذشته در همین محل برگزار شد.

برگزاری دو پنل تخصصی با حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه از دیگر رویدادهای همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان در روز گذشته بود.

منبع: صما

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آبان ۹۵
1556 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0