کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی استان گلستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان مطرح کرد:

کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی استان گلستان تشکیل گردید

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد: کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی گلستان طی امضای تفاهم نامه ای میان 5 دستگاه تشکیل شده است.

کد خبر: 960801013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان ۹۶ - ۹:۵۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد: کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی گلستان طی امضای تفاهم نامه ای میان ۵ دستگاه تشکیل شده است.کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی استان گلستان

کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی استان گلستان

کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی استان گلستان

کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی  استان گلستان تشکیل گردید

احمد تجری در گردهمایی مسئولین ایمنی و کارگاههای ساختمانی استان گلستان که در گرگان برگزار گردید، گفت: با توجه به رشد جمعیتی که در کشور در جریان است به سمت بلند مرتبه سازی و چند طبقه سازی ساختمانها جلو رفته ایم از اینرو شرایط کار برای عوامل اجرایی کار سخت میشود و خطر آنها را تهدید میکند.
تجری ادامه داد: نیروی کارآمد انسانی و توانمند بعنوان سرمایه های ملی ما محسوب میشود و مهندسان ما طی سالهای مختلف دچار آسیب میشوند.
وی افزود: با توجه به اهمیت ایمنی در کار خرداد ماه امسال پس از برگزاری چندین نشست میان دستگاههای نظام مهندسی، فنی حرفه ای، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل دفتر شهری و راه و شهرسازی تاکید گردید سطح ایمنی را بالا ببریم و در این راستا تفاهم نامه ای بسته شد.
وی تاکید کرد: این تفاهم نامه مشخص میکند تا هر کدام از دستگاهها مسیر خود را طی کند و کمیته راهبردی در سطح استان تشکیل گردد.

کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی استان گلستان

رئیس نظام مهندسی گلستان اظهار کرد: ۳ شاخص رعایت ایمنی، آموزش و نظارت در سطح کارگاههایی آموزش داده میشود که شاخص رعایت ایمنی اجرایی گردیده است.
تجری خاطر نشان کرد: در سال نود و شش افزایش قابل توجهی در زمینه در بودجه آموزش نظام مهندسی را شاهد بودیم و در همین راستا کارگاههای متعددی تا پایان سال برگزار میشود و البته کتابهایی هم در این زمینه چاپ شده است.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۶
957 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0