امروز صورت گرفت:

برگزاری همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان نظام مهندسی در قزوین

همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در قالب همایش یک روزه با حضور مسؤولان استانی در قزوین برگزار شد.

کد خبر: 1240 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ آبان ۹۵ - ۴:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، همایش یک روزه پدافند غیرعامل ویژه مهندسان استان قزوین با حضور مسؤولان استانی ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار شد.

در همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان استان قزوین، علی‌ فرخ‌زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین، عباس وثیق‌نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، مهدی صادق‌پور مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین و مهندسان حضور داشتند.

مهدی صادق‌پور مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین در این همایش اظهار داشت: همایش پدافند غیرعامل به منظور آشنایی مهندسان نظام مهندسی عمران، معماری و صنعتی با هدف اجرای قوانین مرتبط با پدافند غیرعامل در ساخت‌ و سازها و مقاوم‌سازی ساختمان‌های شهر در این استان برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، وی عنوان کرد: همچنین ارتقاء سطح آگاهی و دانش مهندسان در زمینه معماری، اصول ساخت و ساز، استحکامات دفاعی، ملاحظات سازه استحکامات دفاعی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

برگزاری همایش پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در قزوین

همایش قزوین در سازمان نظام مهندسی قزوین

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین افزود: با توجه بازخورد و اعلام رضایت مهندسان از برگزاری این همایش تلاش می‌شود همایش‌های تخصصی ویژه مهندسان به صورت متداوم و پیوسته در این استان برگزار شود.

صادق‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع تهدیدات در سال‌های گذشته به سمت تهدیدات بیولوژیکی و بیوتروریسم حرکت کرده و استفاده از شبکه‌های  اجتماعی افزایش داشته در همین زمینه این همایش با هدف آشنایی و شناخت بیشتر مهندسان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سواد رسانه‌ای و علمی مهندسان در زمینه‌های معماری، عمرانی و صنعت، مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و رعایت اصول اساسی و قانونی را در بر دارد.

گفتنی است، در پایان همایش یک روزه پدافند غیرعامل به مهندسان شرکت‌کننده در همایش گواهینامه معتبر داده می‌شود.

یادآور می‌شود، این همایش از سوی سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با همکاری و مشارکت سازمان

نظام مهندسی ساختمان این استان برگزار شده است.

منبع: فارس

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۹۵
1348 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0