عدم نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد عدم نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد

عدم نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد

عدم نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد ، است. باید نظام مهندسی پا در میدان نظارتها بگذارد تا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم

کد خبر: 991213012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ - ۸:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عدم نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد ، است. باید نظام مهندسی پا در میدان نظارتها بگذارد تا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم

عدم نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد

عدم نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد
مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی بهاباد بیان کرد؛
عدم نظارت بر ساخت و سازها از چالش های شهرستان بهاباد
مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی بهاباد اظهار داشت: باید نظام مهندسی پا در میدان نظارتها بگذارد تا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم.
جعفر فلاح مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی بهاباد عدم نظارت دقیق و فنی بر ساخت و سازها در بهاباد را یکی از چالشهای این شهرستان دانست و ادامه داد: باید نظام مهندسی پا در میدان نظارت ها بگذارد تا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم.
فلاح در نشست هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در شهرستان ها، با عنوان این که با پی‌گیری های سازمان در سال گذشته شاهد راه اندازی دفتر نمایندگی شهرستان بهاباد بودیم، افزود: یکی از مشکلات ما در بهاباد نگرانی فرمانداری شهرستان بهاباد با حضور مهندسان پروانه دار به چرخه طراحی و نظارت می باشد و معتقد است اگر ساختمان سازی در قالب نظام مهندسی اجرا گردد از یک سو موجب تحمیل هزینه های اضافی بر مردم میشود و از طرف دیگر چون تعداد مهندسان دارای پروانه در شهرستان محدود است و بسیاری از افراد بدون پروانه در حال فعالیت هستند موجب نارضایتی می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به لزوم ورود نظام مهندسی جهت نظارت ساخت و ساز ها به واسطه زلزله خیز بودن بهاباد چندین دفعه در جلسات مختلف با فرماندار صحبت شده اما هنوز انتظارات ما بصورت کامل محقق نشده است.
مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی بهاباد، عدم نظارت دقیق و فنی بر ساخت و سازها در بهاباد را یکی از چالش های این شهرستان دانست و گفت: باید نظام مهندسی پا در میدان نظارت ها بگذارد تا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم.
فلاح از رایزنی برای ساخت ساختمان دفتر نظام مهندسی در بهاباد خبر داد و ادامه داد: در این زمینه با مدیرعامل چادرملو رایزنی کردیم و امیدوار هستیم از همکاری و پشتیبانی مدیرعامل چادرملو بهره مند گردیم.
وی تصریح کرد: از دی ماه سال جاری بصورت جدی به شهرداری برای نظارت بر ساخت و سازها اعلام آمادگی کردیم و برای اصلاح گردشکار قانونی در صدور پروانه در حال رایزنی با مسئولین شهرداری می باشیم.
لازم به ذکر است در خاتمه این نشست، مقرر گردید پیش نویس نظام نامه اداره دفاتر مهندسی شهرستان ها تهیه و ابلاغ گردد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۹
436 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0