مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ، و انجمن صنفی مهندسان معمار استان و حمایت شرکت وسنا ساختمان برگزار گردید

کد خبر: 010306008 تاریخ انتشار: جمعه ۶ خرداد ۰۱ - ۳:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ، و انجمن صنفی مهندسان معمار استان و حمایت شرکت وسنا ساختمان برگزار گردید

مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد
برگزاری مراسم بزرگداشت روز معمار
مراسم بزرگ‌داشت روز معمار با مشارکت و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و انجمن صنفی مهندسان معمار استان و حمایت شرکت وسنا ساختمان برگزار گردید.
این مراسم که روز یک شنبه ۱ خرداد ماه با سخنرانی و جلسه پرسش و پاسخ مهرداد ایروانیان از معمار برجسته کشور همراه بود با حضور جمع زیادی از مهندسین معمار عضو سازمان و انجمن صنفی برگزار گردید.
«مجتبی فرهمند» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این نشسیت در مورد اهمیت و جایگاه معماری در شهری با ویژگی های یزد و تغییر ارزشهای معماری از هم نشینی و مردم داری به تفاخر و تظاهر سخن گفت.
در ادامه «الهام اسماعیلی» رئیس انجمن صنفی مهندسان معمار نیز با ارائه گزاشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته در این نهاد صنفی از راه‌اندازی سامانه معرفی اعضا بر روی سایت انجمن و تصویب تعرفه خدمات معماری در سال جاری یاد کرد.
وی در ادامه با اشاره به نقش نهادهای مدیریتی و قوانین حاکم بر این حوزه در مخدوش کردن جایگاه معماری و معماران سخت گفت و بر تقویت جایگاه مهندسین معمار در فضای مهندسی و جامعه تاکید کرد.
برگزاری نمایشگاه آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه طراحی معماری ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی و نمایشگاه معرفی محصولات مرتبط با صنعت ساختمان و برپایی میز مشاوره حقوقی نیز از برنامه های جانبی این مراسم بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ خرداد ۰۱
1186 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0