نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ابراز کرد:

ارتقا کیفیت ساخت و ساز نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: هم کاری و تعامل شهرداری با سازمان نظام مهندسی میتواند منجر به کیفیت ساخت و ساز و ایمنی بیش تر در جهت رفاه بهره برداران و خاطر امنیت شهروندان گردد.

کد خبر: 960321007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ - ۱۰:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: هم کاری و تعامل شهرداری با سازمان نظام مهندسی میتواند منجر به کیفیت ساخت و ساز و ایمنی بیش تر در جهت رفاه بهره برداران و خاطر امنیت شهروندان گردد.ارتقا کیفیت ساخت و ساز نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

ارتقا کیفیت ساخت و ساز نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

ارتقا کیفیت ساخت و ساز نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

ارتقا کیفیت ساخت و ساز نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با شهردار اصفهان دیدار و پیرامون مسائل متعدد شهری گفتگو کرد.
فرج الله رجبی در این دیدار با بیان این که در مورد ۲ محور اساسی با شهردار اصفهان صحبت کردیم، گفت: نحوه مدیریت لایحه درآمد پایدار شهرداری و مدیریت شهری دو محور اساسی صحبت با شهردار اصفهان بعنوان شهردار یکی از کلان شهرهای بزرگ کشور بود.
رجبی ادامه داد: از شهرداری اصفهان درخواست کردیم هماهنگیهای لازم را با سایر شهرداریهای کلان شهرهای کشور انجام دهند تا در بخش درآمدهای پایدار و مدیریت شهری لوایحی که بصحن مجلس میرسد کامل تر بوده و منجر بتحول در کلان شهرهای کشور گردد.
وی افزود: باید در فرصتی کوتاه جلساتی را با کلان شهرهای کشور پیرامون این موضوعات برگزار کرد تا دیدگاههای آن ها را جمع آوری و در اختیار مجلس قرار دهیم تا نتایج آن موجب رقم خوردن اتفاقاتی خوب برای شهرهای کشور شود.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که شهرداری اصفهان و سازمان نظام مهندسی استان هر کدام در حوزه مسئولیت خودشان از بهترینهای کشور هستند، عنوان کرد: انتظار میرود هم کاری و تعامل این دو دستگاه با یک دیگر بتواند منجر به کیفیت ساخت و ساز و ایمنی بیش تر در جهت رفاه بهره برداران و خاطر امنیت شهروندان شود.
وی با اشاره به این که اصفهان جزء شهرهای برخوردار از مهندسین خیلی خوب و توان مند است،تصریح کرد: با این وجود این مسئله بازهم جای رشد و ارتقاء دارد. ساخت و ساز بطور حتم باید توسط متخصصین و افراد دارای صلاحیت حرفه ای صورت بگیرد. باید در این زمینه فرایندها تعریف شده و نظارت و کنترلهای خاص انجام پذیرد تا اطمینان پیدا کنیم این متخصصین کارهای خود را بخوبی انجام دهند.
رجبی با اعلام این که با تاکیدات شهردار اصفهان همکاریهای بیش تری میان شهرداری اصفهان و سازمان نظام مهندسی رخ میدهد، تاکید کرد: این موضوع سرفصل بسیار خوبی برای همکاریهای ۲ جانبه و موثر خواهد بود.
منبع: ایمنا

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۹۶
1115 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0