مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان‌ خبر داد

همدان میزبان برگزاری چهارمین کنگره معماری

چهارمین کنگره معماری در رشته‌های معماری، باستان‌شناسی و شهرسازی (6 و 7 بهمن) جاری در همدان برگزار می‌شود که 85 چکیده مقاله و 70 اصل مقاله به این کنگره ارسال شده و 59 مقاله پذیرفته شده است و دانشگاه بوعلی، شهرداری، نظام مهندسی و شهرسازی در این زمینه همکاری مطلوبی داشتند. استان همدان در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی نیز حضور فعالی خواهد داشت.

کد خبر: 5674 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ - ۱:۲۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان‌ از برگزاری چهارمین کنگره معماری (۶ و ۷ بهمن) جاری در این استان خبر داد.

همدان میزبان برگزاری چهارمین کنگره معماری

برگزاری چهارمین کنگره معماری

همدان میزبان برگزاری چهارمین کنگره معماری

علی مالمیر، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان، گفت: چهارمین کنگره معماری در رشته‌های معماری، باستان‌شناسی و شهرسازی (۶ و ۷ بهمن) جاری در همدان برگزار می‌شود. وی افزود: ۸۵ چکیده مقاله و ۷۰ اصل مقاله به کنگره معماری ارسال شده و ۵۹ مقاله پذیرفته شده است. میزان استقبال و تعداد مقالات ارسالی در بخش‌های باستان شناسی، معماری، عمران و شهرسازی نشان از موفقیت استان در میزبانی از این کنگره است.

مالمیر تأکید کرد تلاش بر این است که این کنگره در شأن استان برگزار شود و دانشگاه بوعلی، شهرداری، نظام مهندسی و شهرسازی در این زمینه همکاری مطلوبی داشتند.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: همچنین دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ( ۱۸ تا ۲۱ بهمن ) جاری در تهران برگزار می‌شود. و در ادامه گفت: استان همدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی حضور فعالی خواهد داشت و استان‌های کرمانشاه، مرکزی و کردستان در این نمایشگاه آثار و صنایع دستی خود را عرضه خواهند کرد.

همدان میزبان برگزاری چهارمین کنگره معماری

منبع: خبرگزاری شبستان

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۵
1157 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0