سفر رئیس جمهور به البرز :

۹۹۵میلیارد تومان اعتبار و ۵ هزار میلیارد تسهیلات ره آورد سفر رییس جمهوری و هیات همراهشان به نظام مهندسی البرز

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رییس جمهوری و 14 تن از وزیران کابینه دولت یازدهم در قالب کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه 26 ابان ماه 95 میهمان مردم البرز بودند.

کد خبر: 2033 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آبان ۹۵ - ۱:۴۳ ب.ظ
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رییس جمهوری و ۱۴ تن از وزیران کابینه دولت یازدهم در قالب کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه ۲۶ ابان ماه ۹۵ میهمان مردم البرز بودند. تسهیلات ره آورد سفر رییس جمهوری به البرز

رئیس جمهوری در بدو ورود به استان با حضور در کرج و در میان استقبال پر شور مردم استان البرز، در ورزشگاه مخابرات شهر کرج حضور یافته و در جمع ایشان به ایراد سخنرانی پرداخت.

تسهیلات ره آورد سفر رییس جمهوری به البرز

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

شهرستان های طالقان، نظرآباد، اشتهارد، فردیس و ساوجبلاغ نیز میزبان وزیران ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون رییس جمهوری بودند تا پروژه های عمرانی آنها از طریق ویدیو کنفرانس مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز قرار پروژه های فناوری اطلاعات را در شهر کرج به بهره برداری رساند و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در محمدشهر چند طرح کشاورزی را افتتاح کرد.

تسهیلات ره آورد سفر رییس جمهوری به البرز

هیات مدیره و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز همگام به سایر مردم استان در مراسم استقبال و نشست های مختلف استانی حضور یافتند.

به گزارش استاندار البرز اعتبارات سفر استانی رییس جمهوری به استان البرز، برای ۶۰ پروژه  استان، ۹۹۵ میلیارد تومان بود که حدود ۴ برابر سرجمع اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال ۹۵ محسوب می شود و می تواند گامی بلند برای استان نوپای البرز در مسیر حرکت به سمت رشد و توسعه باشد.

تسهیلات ره آورد سفر رییس جمهوری به البرز

سید حمید طهایی استاندار البرز در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد که ره آور سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان البرز اختصاص ۹۹۵ میلیارد تومان تملک دارایی و بیش از ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های تولیدی و کشاورزی بوده است.

وی تصریح کرد: سفرهای دولت تدبیر و امید همواره برای استان ها برکات فراوانی به همراه داشته است و خرسندیم که روز گذشته نیز استان البرز به عنوان سی و یکمین استان کشور در سی و سومین سفر کاروان تدبیر و امید میزبان رییس محترم جمهوری دکتر روحانی و جمعی از وزرای دولت بودیم.

تسهیلات ره آورد سفر رییس جمهوری به البرز

وی با اشاره به اینکه گزارش کاملی از وضعیت استان البرز به رییس جمهوری اعلام شده بود و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شد، افزود: مهمترین تدابیر تأمین منابع اعتباری بود که به این استان تازه تأسیس اختصاص پیدا کردکه ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات مختص بخش های تولیدی و کشاورزی است.

طهائی گفت: این اعتبارات در قالب پروژه های مصوب استان جذب و زمینه ساز رونق کسب و کار در البرز خواهد شد.

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۵
1201 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0