استان یزد :

تقدیر از تیم والیبال سازمان نظام مهندسی استان یزد

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)از تیم منتخب مدرسه والیبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تقدیر شد

کد خبر: 340 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آبان ۹۵ - ۲:۳۷ ب.ظ

 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)از تیم منتخب مدرسه والیبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تقدیر شد. تقدیر از تیم والیبال سازمان نظام مهندسی استان یزد

 در مراسمی که به این منظور برگزار شد، رئیس سازمان با تقدیر از فعالیت های باشگاه ورزشی سازمان ابراز امیدواری کرد ورزشکاران این سازمان در سطح استان و در رقابت های کشوری رتبه های برتر را کسب نمایند.

تقدیر از تیم والیبال سازمان نظام مهندسی استان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

 مهندس فرشید، از روسای انجمن های ورزشی خواست با تشکیل مدارس ورزشی و ساماندهی فرزندان ورزشکار مهندسان عضو سازمان نسبت به گسترش فرهنگ ورزشی در جامعه اقدام نمایند.

 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) در آغاز این مراسم مدیر باشگاه ورزشی سازمان در گزارشی گفت: ما علاوه بر ابعاد نشاط و سلامت در ورزش به دنبال تربیت حرفه ای ورزشی مهندسان و فرزندان آنان در رشته های مختلف هستیم.

تقدیر از تیم والیبال سازمان نظام مهندسی استان یزد

مهندس سعیدنامه همچنین از فعال سازی دفاتر نمایندگی شهرستان های سازمان برای پرداختن به امور ورزشی خبر داد و اضافه کرد: با دعوتی که از سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور جهت شرکت در مسابقات سراسری والیبال صورت گرفته تا به حال هفت تیم از استان های مختلف آمادگی خود را برای حضور در یزد اعلام کرده اند.

تقدیر از تیم والیبال سازمان نظام مهندسی استان یزد

در ادامه از نفرات عضو تیم منتخب مدرسه والیبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و مربی و سرپرست این تیم تقدیر به عمل آمد.

منبع : روابط عمومی  نظام مهندسی ساختمان یزد

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

تقدیر از تیم والیبال سازمان نظام مهندسی استان یزد بیشتر ببینید

 برای دیدن تقدیر از تیم والیبال سازمان نظام مهندسی استان یزد کلیک کنید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۵
1380 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0