حضور نشریه سازمان در نمایشگاه مطبوعات:

حضور نشریه سازمان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور در استان البرز

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، مدیر مسئول نشریه نیارش البرز با اعلام حضور نشریه سازمان نظام مهندسی البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور گفت: علاقه مندان به حضور در این رویداد رسانه‌ای می‌توانند تا روز 21 آبان ماه جاری از این نمایشگاه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود بازدید نمایند.

کد خبر: 1353 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ - ۲:۴۰ ب.ظ

حضور  نشریه سازمان  البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات . به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از ظهر ۱۴ آبان ماه بصورت رسمی آغاز به کار کرد. ساختمان استان البرز، مدیر مسئول نشریه نیارش البرز با اعلام حضور نشریه سازمان نظام مهندسی البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور گفت:  حضور  نشریه سازمان  البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات علاقه مندان به حضور در این رویداد رسانه‌ای می‌توانند تا روز ۲۱ آبان ماه جاری از این نمایشگاه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود بازدید نمایند.

حضور  نشریه سازمان  البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، فرهاد سهرابلو افزود:  نمایشگاه امسال با شعار “شفافیت، صداقت” و با حضور ۹۰۰ رسانه در قالب ۶۲۰ غرفه برگزار می‌شود.

حضور نشریه سازمان البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

وی گفت: نشریه نیارش البرز تنها نشریه شرکت کننده از میان نشریات نظام مهندسی ساختمان کشوردر این نمایشگاه  است ,

سهرابلو از اعضای محترم سازمان نظام مهندسی و نیز کلیه علاقمندان دعوت کرد تا از غرفه این نشریه واقع در مصلای تهران، شبستان پنجم، غرفه شماره ۱۸۰ بازدید نمایند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از روز شنبه ۱۵ آبام ماه ۹۵ توسط ریاست محترم جمهور دکتر حسن روحانی در مراسمی به طور رسمی افتتاح شد و تا ۲۱ آبان ماه از ساعت ۹:۳۰ و ۲۰:۳۰ در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای بازدید کنندگان است.

منبع: روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

حضور  نشریه سازمان  البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

 پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

حضور  نشریه سازمان  البرز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بیشتر ببینید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آبان ۹۵
1296 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0