بررسی عملکرد در آزمون نظام مهندسی بهمن 97

کتاب ميکرو تاسيسات برقي در آزمون بهمن ۹۷

پيش از برگزاری آزمون نظام مهندسی برق در اردیبشهت ماه سال 97، مجموعه ما ادعای انطباق بیش از 70% پرسش هاي آزمون نظام مهندسی با منابع آموزشی مهندس کریمی، مولف و مدرس دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسي برق و مدیر مسئول پایگاه خبری مهندسین نیوز، مطرح کرده بود.

کد خبر: 980213004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ - ۱۱:۵۱ ق.ظ

پيش از برگزاری آزمون نظام مهندسی برق در اردیبشهت ماه سال ۹۷، مجموعه ما ادعای انطباق بیش از ۷۰% پرسش هاي آزمون نظام مهندسی با منابع آموزشی مهندس کریمی، مولف و مدرس دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسي برق و مدیر مسئول پایگاه خبری مهندسین نیوز، مطرح کرده بود.

کتاب ميکرو تاسيسات برقي در آزمون بهمن ۹۷

 

حال با برگزاری آزمون، در یک مجموعه يادداشت ها به تحلیل و بررسی میزان صحت اين ادعا، براساس تک تک محصولات مي پردازيم. این مجموعه اطلاعات، در راستای پاسخگویی به مخاطبان و ارائه اسناد لازم برای اثبات کیفیت بی نظیر محصولات آموزشی است.

close

برای مشاور مستقیم با مولف این کتاب (مهندس محمدکریمی) تماس بگیرید: ۰۲۱۶۶۴۰۴۱۸۶

کتاب «ميکرو تاسيسات برقي» جديدترين کتاب مهندس کریمی برای آزمون نظام مهندسی برق ارديبهشت ۹۷ بود. اين کتاب با رويکرد کاملا حرفه اي و اختصاصي، به خلاصه سازي و تدوين سرفصل هاي مربوط به آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي براي دو صلاحيت طراحي و نظارت، از بين منابع عمومي آزمون مي پردازد. از اين رو، خلاصه اي از مبحث اول: تعاریف، مبحث دوم: نظامات اداری، مبحث سوم: حفاظت ساختمان­ها در مقابل حريق، مبحث دوازدهم: ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا، مبحث نوزدهم: صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مبحث بيست و يکم: پدافند غیرعامل، مبحث بيست و دوم: مراقبت و نگهداری از ساختمان و قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و اطلاحیه آن در اين کتاب ارائه شده است. همچنين، پاسخ تشريحي پرسش ها از اولين دوره (سال ۷۳) تا آخرین آزمون در آن قابل مشاهده مي باشد.

در همین رابطه بخوانید

منابع آزمون نظام مهندسی برق

تضمین قبولی در آزمون نظام مهندسی برق

در شکل زیر، ویژگی ها و عملکرد کتاب ميکرو تاسيسات برقي در آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۷ خلاصه سازی شده است. برای تطبیق کامل حتما دو فایل رایگان زیر را دانلود کنید:

پاسخ تشریحی رایگان آزمون نظام مهندسی طراحی برق بهمن ۹۷

پاسخ تشریحی رایگان آزمون نظام مهندسی طراحی برق بهمن ۹۷

با مقایسه دقیق و مستند آزمون های نظام مهندسی طراحی و نظارت اردیبشهت ۹۷ با منابع آموزشی می توان ادعا کرد که به ترتیب ۹ و ۶ پرسش آزمون با کتاب ميکرو تاسيسات برقي قابل پاسخگویی بوده است. مقایسه با دفترچه های A آزمون انجام شده است.

در جدول ۱، محل دقیق ۶ پرسش آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی بهمن ۹۷ در کتاب ميکرو تاسيسات برقي ارائه شده است.

در جدول ۲، محل دقیق ۹ پرسش آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی بهمن ۹۷ در کتاب ميکرو تاسيسات برقي ارائه شده است.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۸
11807 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0