خزانه دار نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

آغاز ثبتنام بیمه درمان اعضای نظام مهندسی ساختمان

خزانه دار نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با بیان اینکه ابستن قرارداد بیمه درمان در بین سازمان و بیمه ایران از شروع ثبتنام بیمه درمان اعضای نظام مهندسی ساختمان از بیست و یکم اسفند ماه خبر داد.

کد خبر: 960507107 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ - ۱۱:۲۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،خزانه دار نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با بیان اینکه ابستن قرارداد بیمه درمان در بین سازمان و بیمه ایران از شروع ثبتنام بیمه درمان اعضای نظام مهندسی ساختمان از بیست و یکم اسفند ماه خبر داد.آغاز ثبتنام بیمه درمان اعضای نظام مهندسی ساختمان

آغاز ثبتنام بیمه درمان اعضای نظام مهندسی ساختمان

آغاز ثبتنام بیمه درمان اعضای نظام مهندسی ساختمان

آغاز ثبتنام بیمه درمان اعضای نظام مهندسی ساختمان

احمدرضا گران از شروع ثبتنام بیمه درمان از تاریخ بیست و یکم اسفندماه خبرداد و بیان کرد: حسب قرارداد در بین نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با شرکت بیمه ایران ، ثبتنام بیمه درمان اعضا لغایت پانزدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

گران با اشاره به روی کرد سازمان در بالارفتن سطح خدمات درمانی اعضا گفت : خط مشی سلامت یکی از مهم ترین موضوعهایی است که همواره در دستور کار سازمان بوده است بهمین دلیل در هیئت مدیره دوره هفتم تلاش ویژه ای جهت دست یابی پایدار بخدمات درمانی کیفی بوده است.

وی با اشاره به برآوردهای صورت گرفته در مورد هزینه ها و تقاضاهای درمان در طی سالهای گذشته ادامه داد: بر اساس بررسی صورت گرفته درصدد بودیم توسعه دامنه پوشش ،تعهدات و نوع شرایط بر اساس الگوهای مالی مناسب تعیین گردد.

خزانه دار نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره بقراداد بسته شده با بیمه ایران افزود: حسب این قرارداد شرکت بیمه جبران هزینه های بیمارستانی ، جراحی ناشی از از بیماری و دیگر هزینه های تحت پوشش را بر اساس شرایط مقرر بعهده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بر اساس شرایط قرارداد بسته شده ،هر یک از مهندسین عضو سازمان می توانند همسر، فرزند و پدر و مادر در صورتی که تحت تکفلشان میباشند و تمامی پرسنل شرکت مربوطه و والدین کارکنان را ثبتنام کنند.

گران عنوان کرد: متقاضیها با وارد نمودن شماره عضویت خود بعنوان نام کاربری و کدملی بعنوان رمز عبور به سامانه بیمه درمان وارد شده و بعد از ثبتنام و پرداخت اینترنتی ، پرینت فرم ثبتنام را بهمراه کپی شناسنامه،کپی کارت ملی خود و تمامی افراد ثبتنامی بدفتر نمایندگی شهر مربوطه تحویل دهند.

وی با اشاره به حق بیمه سالانه هر نفر گفت: امکان پرداخت بصورت نقد و اقساط معین شده و بمنظور پرداخت اقساطی باید قسط اول با توجه بتعداد بیمه شدگان در شروع قرارداد پرداخت و بقیه در سررسیدهایی به فاصله های ۱ ماه در وجه بیمه ایران واریز گردد.

وی با بیان این که این بیمه تعهداتی در دوازده بخش را تحت پوشش قرار میدهد بیان کرد: هزینه های بیمارستانی با حداکثر سقف تعهد هشتاد میلیون ریال، جراحی تخصصی با سقف صد و شصت میلیون ریال، زایمان با سقف بیست و پنج میلیون ریال، پاراکلینیکی یک با سقف ده میلیون ریال، پاراکلینیکی دو با سقف هشت میلیون ریال، جراحیهای سرپایی با سقف هشت میلیون ریال بخشهایی از حدود شرایط و تعهدها هستند.

گران افزود: تمامی تعهدها در این قرارداد با فرانشیز ده درصد تعیین شده است.
وی تصریح کرد: کسانی که علاقمند به بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل خود نیستند نیازی به ثبتنام ندارند و میتوانند فقط خودشان از بیمه تکمیل درمان سازمان استفاده کنند.

منبع: آمارد خبر

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۹۵
2966 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0