با ساماندهي حوزه انفورماتيك خدمات به مردم افزایش مي يابد تاکید بر ارتقای کیفی پروژهها و وحدت رویه در نظام مهندسی

جلسه مدیران مسکن و نظام مهندسی کشور در سرعین؛

سومین جلسه مدیران مسکن و ساختمان با حضور چهل نفر از مدیران مسکن و نظام مهندسی هفت استان کشور بمدت 2 روز در سرعین برگزار گردید.

کد خبر: 960411010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶ - ۱۲:۰۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، سومین جلسه مدیران مسکن و ساختمان با حضور چهل نفر از مدیران مسکن و نظام مهندسی هفت استان کشور بمدت ۲ روز در سرعین برگزار گردید.جلسه مدیران مسکن و نظام مهندسی کشور در سرعین

جلسه مدیران مسکن و نظام مهندسی کشور در سرعین

جلسه مدیران مسکن و نظام مهندسی کشور در سرعین

جلسه مدیران مسکن و نظام مهندسی کشور در سرعین

حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل هدف از برگزاری این جلسه را بالا بردن کیفیت پروژه ها و ایجاد وحدت رویه در نظام مهندسی بیان کرد.
حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور هم در این جلسه از برگزاری طرح آموزش جامع مهندسین خبر داد و بیان داشت: ایده‌های نو و تازه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، بررسی و هدایت خواهد شد.
وی تصریح کرد: کلیات این طرح، برآیندی از اقدامات و عمل کرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس است که به عللی که در اهداف آمده، لازم الاجرا است.
مانی فر با اشاره به این که باید ملاک عمل کرد و مدیریت در کلیه بخشهای نظام مهندسی، قانون و تمکین به مقررات ملی ساختمان و قوانین نظام مهندسی باشد، عنوان کرد: ما باید بگونه ای عمل کنیم که همه نظام مهندسی را مرجع رسیدگی و اطلاع از قواعد و قوانین ساختمانی و ساخت و ساز بدانند.


وی با تاکید به این که بدنبال تجدیدنظر و اعمال اصلاحاتی در دستورالعملهای بخش نظارت و آموزش هستیم، خاطر نشان کرد: این امور حتماً باید با مشارکت و هم فکری استان‌ ها انجام گردد.
ایشان اضافه کردند: پیش نویس اولیه طرح تحول آموزش تهیه شده و بمحض این که به جمع‌بندی و اشتراکات لازم برسیم برای دفاتر کل کشور هم ارسال خواهد گردید.
منبع : قطره

 

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۶
1125 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0