مسابقه معماری ملی و آزاد مجتمع گردشگری-تفریحی با برنامه ریزی نظام مهندسی ساختمان یزد مسابقه معماری ملی و آزاد مجتمع گردشگری-تفریحی با برنامه ریزی نظام مهندسی ساختمان یزد

مسابقه معماری ملی و آزاد مجتمع گردشگری-تفریحی با برنامه ریزی نظام مهندسی ساختمان یزد

مسابقه معماری ملی و آزاد مجتمع گردشگری-تفریحی با برنامه ریزی نظام مهندسی ساختمان یزد ، به منظور بهره مندی از توان مهندسین سراسر کشور برگزار می گردد

کد خبر: 010813014 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ آبان ۰۱ - ۳:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مسابقه معماری ملی و آزاد مجتمع گردشگری-تفریحی با برنامه ریزی نظام مهندسی ساختمان یزد ، به منظور بهره مندی از توان مهندسین سراسر کشور برگزار می گردد

با برنامه ریزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با کارفرمایی شرکت پردیس کیان مهر کویر به منظور بهره مندی از توان مهندسین سراسر کشور برگزار می گردد.

این مسابقه به منظور طراحی اجمالی شامل «ایده مفهومی» و «ایده طراحی» مجتمعی گردشگری-تفریحی در زميني به مساحت سی و چهار هزار پانصد مترمربع واقع در«پرديس خريد و زندگي شبانه» از مجموعه فرهنگی، تفریحی، توریستی«کاريزبوم یزد» برگزار می گردد که  کارفرمایی آن را شرکت پردیس کیان مهر کویر بر عهده دارد.

منتخبارن در این مسابقه به ترتیب ۸۰ ، ۴۰ و ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. هم چنین جایزه نام منتخب یک سکه تمام بهار آزادی است.

داوری این مسابقه را مهندس فیروز فیروز، دکتر محمدرضا قانعی و دکترکاظم ماندگاری از اساتید و معماران برجسته کشور برعهده خواهند داشت.

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه بیست و پنجم آبان ماه و آخرین مهلت تحویل مدارک به دبیرخانه ششم دی ماه تعیین گردیده است.

اطلاعات تکمیلی از جمله فراخوان، راهنمای شرکت در مسابقه، ضوابط ساخت و ساز، سایت پلان، عکسهای هوایی، تصاویر محدوده سایت و …. در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به نشانی www.yazdnezam.ir  درج شده است. هم چنین دبیرخانه مسابقه با شماره تماس ۰۳۵۳۱۵۵ داخلی ۳۱۳ آماده پاسخگویی به پرسش های احتمالی مهندسین گرامی است.

منبع:  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۰۱
1396 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0