نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان

نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان

نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان ، برگزار شد. خطر جدی ریزش پنجاه ملک مسکونی در حصارک وجود دارد

کد خبر: 000904003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ آذر ۰۰ - ۸:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان ، برگزار شد. خطر جدی ریزش پنجاه ملک مسکونی در حصارک وجود دارد

نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان

نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان
خطر جدی ریزش در انتظار پنجاه ملک مسکونی در حصارک/ پی‌گیری دستگاه قضایی برای رفع مشکل منازل
رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز از ضرورت ایمن سازی گودبرداری در حصارک خبر داد و افزود: خطر جدی ریزش پنجاه ملک مسکونی در حصارک وجود دارد.
محسن خیری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار گردید، تصریح کرد: تسریع در انجام کارها، تکریم ارباب رجوع و اصلاح ساختار نظام مهندسی در دستور کار اعضای جدید نظام مهندسی استان البرز قرار دارد.
خیری با بیان اینکه کار مردم نباید روی زمین بماند، گفت: باید شرایطی فراهم گردد ساختمان ‌های کوچک واقع در بافت فرسوده بتوانند نسبت به ایمن سازی آن اقدام کنند.
وی با عنوان اینکه تاکید استاندار جدید البرز این است که بافت ‌های فرسوده باید مقاوم سازی گردد، ادامه داد: تمام ارگان‌ های دولتی باید در این راستا کمک کنند و در این زمینه به کمک همه نیاز داریم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز در ارتباط با گودبرداری در خیابان دلاور حصارک با بیان اینکه این گودبرداری در سال نود و سه انجام شده است، گفت: در ضلع جنوبی این گودبرداری پنجاه خانه فرسوده قرار دارد و براساس بازدید نظام مهندسی و نظر کارشناسان این گودبرداری باید سریعا ایمن سازی و یا پر شود.
خیری با بیان اینکه وضعیت کنونی گودبرداری برای ساکنان اطراف دارای خطراتی از جمله ریزش است ، اظهار داشت: دادستان کرج در این زمینه پی‌گیری‌هایی داشتند و به جد پی‌گیری رفع مشکلات آن هستند.
وی با بیان اینکه ساختمان‌ های قولنامه ای در کرج باید کم شود، افزود: ساختمان‌ های کرج باید توسط مهندس ذیصلاح احداث گردد و این‌گونه نباشد که هر فرد غیر متخصصی در این زمینه ورود کند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آذر ۰۰
339 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0