استان اصفهان :

سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان موظف است هزار موتورخانه در اصفهان را برای کاهش آلودگی هوا هوشمند کند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در راستای
طرح جامع کاهش آلودگی هوا،سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان موظف است در سال جاری نسبت به هوشمند کردن هزار موتورخانه اقدام کند.

کد خبر: 2229 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ آذر ۹۵ - ۱۰:۲۲ ق.ظ
 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در راستایطرح جامعکاهش آلودگی هوا،سازماننظام مهندسیساختمان اصفهان موظف است در سال جاری نسبت به هوشمند کردن هزار موتورخانه اقدام کند.  هوشمند کردن هزار موتورخانه برای کاهش آلودگی هوا

هوشمند کردن هزار موتورخانه برای کاهش آلودگی هوا

سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

منصور شیشه فروش عصر گذشته (دوشنبه) در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی نشان می دهد که ما در چه شرایطی هستیم و چه ایده هایی را برای بهبود مسیر کشور ارائه کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از آلودگی ها در دستور کار استان قرار دارد، بیان داشت: در شهرهای بزرگ و صنعتی شاهد

آلودگی هواهستیم به خصوص در پاییز و زمستان که با پدیده وارونگی هوا مواجهیم.
مدیرکل مدیریت بحراناستانداری اصفهان تاکید کرد: ما باید تمام مولفه های به وقوع پیوستن آلودگی هوا همچون منابع ثابت مثل صنایع و متحرک همانند خودروها را کنترل کنیم.

هوشمند کردن هزار موتورخانه برای کاهش آلودگی هوا

وی با اشاره به طرح جامع پایش کیفی شهر اصفهان، گفت: در این طرح وظایف مشخص شده و براساس آن علاوه بر خارج کردن خودروهای فرسوده، نسبت به هوشمند کردن چراغ هایراهنمایی و رانندگی، احداث زیرگذرها، تسریع در بهره برداری مترو و معاینه فنی خودروها به عنوان منابع متحرک آلودگی ها اقدام کردیم.
شیشه فروش با اشاره به منابع ثابت که صنایع و مصرف کنندگان گاز را در برمی گیرد، گفت: خارج کردن صنایع آلاینده به خارج شهر و استانداردسازی سوخت آنها، استفاده از گاز به جای مازوت در راستای کاهش آلاینده ها است.
وی به یک میلیون مشترک گاز در اصفهان و استفاده آنها از سیستم های گرمایشی اشاره کرد و بیان داشت: در این شرایط با پدیده وارونگی هوا روبرو هستیم باید با کمتر کردن درجه حرارت منازل در راستای کاهش آلودگی هوا حرکت کنیم.

هوشمند کردن هزار موتورخانه برای کاهش آلودگی هوا
منبع: ایمنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آذر ۹۵
1150 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0