رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران:

رئیس سازمان نظام مهندسی کنفرانس ملی «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در مازندران برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در روزهای 5 و 6 دی‌ماه امسال در این استان برگزار می‌شود.

کد خبر: 1772 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ - ۱۰:۱۷ ق.ظ

  به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)شهرستان ساری، محسن قربانی امشب در جلسه تفاهم‌نامه به‌کارگیری مسؤول ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی استان با اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با تأکید بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حوزه کاهش حوادث ناشی از کار، اظهار کرد: مازندران در زمینه ایمنی کار به‌ویژه در کارگاه‌های ساختمانی پیشرو است و کاهش حوادث ناشی از کار در استان گواه این مهم است. کنفرانس ملی در مازندران برگزار می‌شود

وی افزود: بروز حوادث ساختمانی آسیب‌های اجتماعی را نیز به‌دنبال دارد و توجه ویژه به آن از ضروریات است.

کنفرانس ملی در مازندران برگزار می‌شود

سازمان نظام مهندسی مازندران

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تأکید بر ضرورت آموزش در حوزه ایمنی کار در کارگاه‌های ساختمانی، خاطرنشان کرد: شرکت در دوره‌های آموزشی ایمنی کار یکی از الزامات سازمان برای ارتقای پایه برای مهندسان است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به عملکرد بسیار خوب استان در این حوزه، مازندران به‌عنوان دبیرخانه کنفرانس ملی HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) در کشور انتخاب شد و به‌همین منظور نیز نخستین کنفرانس در روزهای پنج و ۶ دی ماه امسال در مجتمع نفت محمودآباد با حضور مقامات کشوری برگزار می‌شود.

کنفرانس ملی در مازندران برگزار می‌شود

قربانی هدف از اجرای این تفاهم‌نامه را آموزش و ارتقاء سطح علمی ـ مهارتی ایمنی معرفی شدگان سازمان و استفاده از آموزش‌دیدگان به عنوان مسؤولان ایمنی کارگاه ساختمانی توسط اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در اجرای مواد ۸۵ و ۸۶ قانون کار و آیین‌نامه ‌کارگیری مسئول ایمنی باشد.

 در این جلسه تفاهم‌نامه به‌کارگیری مسؤول ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی مازندران با امضای مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران منعقد شد.

کنفرانس ملی در مازندران برگزار می‌شود

منبع: فارس

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۹۵
1363 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0