نشست سازمان :

نشست سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی : مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان آموزشهای مهارتی فرا می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در نشستی که در بمنظور امضای تفاهمنامه همکاری فی مابین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی برگزار شد

کد خبر: 1646 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵ - ۴:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در نشستی که در بمنظور امضای تفاهمنامه همکاری فی مابینمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی برگزار شد ، نیازهای آموزشی بررسی شده و مقرر شد آموزشهای تکمیلی مهارتی در راستای ارتقاء توانمندی کاربردی مهندسان ارایه گردد. مهندسان سازمان نظام ساختمان آموزشهای مهارتی فرا می گیرند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، در این نشست نماینده مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای ،سازمان نظام مهندسی را یکی از شرکای اجتماعی خود میداند گفت : احساس قرابت میان این دو مجموعه موجود است که علت آن هم کاربردی و عملیاتی بودن وظایف هردو سازمان فنی می باشد.

مهندسان سازمان نظام ساختمان آموزشهای مهارتی فرا می گیرند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

نماینده افزود : با دستور استاندار محترم مقررشد شورای عالی راهبری آموزشهای فنی و حرفه ای در استان تشکیل شود ، که حضور سازمان نظام مهندسی  نیز در این شورا لازم به نظر می رسد.

مهندسان سازمان نظام ساختمان آموزشهای مهارتی فرا می گیرند.

وی افزود: جایگاه نظام مهندسی در جامعه امروز جایگاهی خاص و حائزاهمیت است زیراکه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه صنعت ساختمان وجود سازمانی برای ارتقاء دانش علمی و عملی مهندسان شاغل در این حوزه لازم و ضروریست.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ،امربازآموزی و احرازصلاحیت حرفه ای در این حوزه و ارایه مجوزهای اشتغال کارگران ساختمانی خیلی مهم بوده زایراکه مهمترین داشته انسانها که با جان آنها مستقیما در ارتباط است موضوع اسکان و مسکن می باشد.
وی ادامه داد : امروز مهمترین موضوع در امر سفارش کار برای صنعت ساختمان محرز بودن صلاحیت حرفه ای فرد است .زیراکه اجرای عملیات ساختمانی به دست کارگران خواهد بود.
منبع: آریا

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۵
1237 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0