اسفندماه :

همایش با حضور سازمان نظام مهندسی «همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» برگزار می‌شود

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‎های شورای شهر همدان گفت: همایش «همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر: 1605 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آبان ۹۵ - ۱۲:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، از همدان، ظهر امروز دومین جلسه اتاق فکر مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با موضوع “هم‌اندیشی همایش شهر سبز پایدار” ۹۵ با حضور رئیس مرکز، شهردار همدان و نمایندگان دانشگاه‎های بوعلی، آزاد اسلامی، پیام نور، صنعتی و علوم پزشکی همدان و سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و حفاظت محیط زیست استان برگزار شد. همایش «همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» برگزار می‌شود

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‎های شورای شهر همدان در این جلسه با اشاره به برگزاری همایش شهر سبز پایدار در همدان تاکید کرد: در راستای برگزاری هر چه بهتر این همایش می‎طلبد مراکز علمی، دانشگاهی و اساتید با تمام قوت و توان شورا و شهرداری را یاری رسانند.

همایش «همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» برگزار می‌شود

سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان

ابراهیم مولوی عنوان همایش را “همایش همدان شهر سبز پایدار جهان اسلام” اعلام کرد و افزود: همایش در دهه نخست اسفندماه سال جاری و در سطح یک همایش‎های ملی در همدان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای کمیته اجرایی همایش را نمایندگانی از شهرداری، سازمان محیط زیست و سازمان نظام مهندسی تشکیل می‎دهند، اضافه کرد: همچنین کمیته علمی متشکل از عضو هیات امنای مرکز مطالعات و نمایندگان دانشگاه‌های بوعلی سینا، آزاد اسلامی، پیام نور، صنعتی و علوم پزشکی همدان است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‎های شورای شهر همدان گفت: لازم است برای هماهنگی‎های بهتر مصوبات هر کمیته به صورت مجزا قابل اجرا بوده و مستقل از یکدیگر و با هماهنگی عمل کنند.

همایش «همدان، شهر سبز پایدار جهان اسلام» برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه کهن‌شهر همدان از دیرباز در تمام سفرنامه‎های جغرافیایی و نوشته‎های تاریخی به واسطه داشتن هزاران هکتار فضای سبز و باغ‌آباد به باغ‌شهر معروف بوده است، اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش علمی با حضور اساتید، نخبگان، اندیشمندان و متخصصان رشته‌های مرتبط دراین شهر بتوانیم بخشی از توان و پتانسیل پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را معرفی کنیم.

در ادامه سید مصطفی رسولی شهردار همدان با بیان اینکه در سال اول شورای چهارم تفاهمنامه‌ای با سازمان محیط زیست کل کشور منعقد شد که همدان به عنوان آزمونه شهرهای سبز پایدار جهان اسلام معرفی شود افزود: همدان شهری با شاخص‌های بسیار خوب و هسته مرکزی غرب کشور است که امیدواریم بتوانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۵
1665 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0