کاهش حوداث در دو سال اخیر :

در دو سال اخیر حوادث ناشی از کار و ریزش های نظام مهندسی ساختمان استان تهران کاهش یافته است

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران تصریح کرد: در دو سال اخیر حوداث ناشی از کار و ریزش کاهش یافته است.

کد خبر: 1396 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ - ۲:۴۵ ب.ظ

  به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران تصریح کرد: در دو سال اخیر آمار ریزش ها وکشته شدگان حوادث ناشی از کار به ویژه در بخش ساختمان کاهش داشته که بخشی از آن به دلیل تمهیداتی است که در سازمان نظام مهندسی ساختمان پیش بینی شده است . کاهش حوادث ناشی ریزش های ساختمان در دو سال اخیر.

 

روانشادنیا با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: هر فردی که به عنوان حرفه مند محسوب می شود زمانی که صلاحیت در آن حرفه را پیدا می کند چهار نوع مسئولیت را متقبل می شود که از جمله آنها مسئولیت حقوقی ،کیفری ،انتظامی و اخلاقی است اما در آموزش به فارغ التحصیلان تمامی رشته ها ضعیف عمل شده ونتیجه آن شده بهره بردار که مردم هستند به حقوق اصلی خود دست پیدا نمی کنند.
وی افزود: در فرآیند دادرسی که پروسه ای طولانی است مشکلاتی که به وجود می آید موجب آسیب رسیدن به کسانی می شود که به نوعی زیانی را متحمل شده اند .

کاهش حوادث ناشی ریزش های ساختمان در دو سال اخیر

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

عضو سازمان  نظام مهندسی استان تهرانخاطرنشان کرد: گزارشی که در مورد شغل مهندسی در دنیا انجام شده است در بیش از ۳۰ کشور دنیا فارغ التحصیلان مهندسی دانشگاه ها با چند حوزه جامعه شناسی ،محیط زیست و حقوق مهندسی آشنایی کافی ندارند و در حوزه حقوق مهندسی چه در پیاده سازی و بررسی پرونده ها ضعف های جدی وجود دارد .
وی با بیان اینکه تعدادکشته شدگان ناشی از حوادث کار از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۱ حدود سه برابر افزایش یافته است ، ادامه داد: تا سال ۱۳۹۱ روند ریزش گودهایی که در تهران وجود داشت در حال افزایش بود و صنعت ساختماننیمی از کشته شدگان کار را به خود اختصاص می داد اما از این سال به بعد آمار ریزش ها و کشته شدگان حوادث ناشی از کار به ویژه در بخش ساختمان کاهش داشته که بخشی از آن به دلیل تمهیداتی است که در سازمان  نظام مهندسی  ساختمان پیش بینی شده است .

[ مشاهده متن کامل کاهش حوداث ناشی از کار و ریزش های ساختمان در دو سال اخیردر خبرگزاری کانون دانش آموزی ]

کاهش حوادث ناشی ریزش های ساختمان در دو سال اخیر

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آبان ۹۵
1738 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0