121 مهندس دارای پروانه بیجاری در سازمان نظام مهندسی مدیر اجرایی دفتر نظام مهندسی بیجار خبر داد:

عضویت ۱۲۱ مهندس بیجاری در سازمان نظام مهندسی

مدیر اجرایی دفتر نظام مهندسی بیجار به تعداد مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: در بیجار 121 نفر دارای پروانه فعالیت در 6 رشته عضو سازمان نظام مهندسی هستند.

کد خبر: 960506014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ - ۴:۴۳ ب.ظ

به گزارشپایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، کمال فرمانی‌فرد پیش از ظهر امروز در کلاس‌های دوره آموزشی گزارش‌نویسی که با حضور مهندسانی از شهرهای بیجار و دیواندره به میزبانی بیجار در سالن اجتماعات مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این دوره آموزشی با شرکت ۱۲۱ نفر برگزار شد. ۱۲۱ مهندس دارای پروانه بیجاری در سازمان نظام مهندسی

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در راستای آشنایی با گزارش‌نویسی و امور حقوقی برگزار شده است عنوان کرد: اطلاعات مهندسی باید به روز باشد و دوره آموزشی فوق در این راستا و آشنایی مهندسان با امور حقوقیشان برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، فرمانی افزود: شهرستان بیجار جزو شهرستان‌های سرآمد در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی و به روز کردن اطلاعات مهندسان در تمامی زمنیه‌ها از جمله فنی و حقوقی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه بالا رفتن اطلاعات مردم در زمینه حقوقی و آشنایی آنان با امور حقوقی دقت مهندسان را در این زمینه می‌طلبد گفت: لازم است از آغاز کار شروع ساختمان از قرار داد منعقد شده با مالک تا پایان کار مکاتبات بر اساس مسائل حقوقی تنظیم و عدم آشنایی برخی از مهندسان با مسائل حقوقی مشکلاتی را برای آنها ایجاد می‌کند.

مدیر اجرایی دفتر نظام مهندسی بیجار گفت: اکنون حدود ۴۰۰ پرونده در سطح استان مربوط به تخلفات مهندسان در شورای انتظامی در حال بررسی است که تماما ناشی از عدم اشرافیت مهندسین به حق و حقوق خود و مالکان است.

121 مهندس دارای پروانه بیجاری در سازمان نظام مهندسی

فرمانی با بیان اینکه از میان این ۴۰۰ پرونده تخلف در سطح استان حتی یک مورد مربوط به بیجار نیست افزود: پرونده تخلفات در بیجار نیز وجود دارد، اما تاکنون به مرحله صدور حکم نرفته و در حال بررسی و پیگیری است.

به گفته مدیر اجرایی دفتر نظام مهندسی بیجار، این میزان پرونده تخلفات در بیجار نسبت به سایر شهرستان ها قابل قیاس نیست و بسیار کمتر است.

وی به تعداد مهندسان عضو نظام مهندسی بیجار اشاره کرد و گفت: اکنون ۱۲۱ نفر دارای پروانه فعالیت در بیجار در ۶ رشته عضو نظام مهندسی هستند.

فرمانی بیان کرد: رشته‌های نظام مهندسی شامل عمران، معماری، نقشه‌برداری، مکانیک، برق و ترافیک و شهرسازی است که

نظام مهندسی بیجار جزو رشته ترافیک مابقی رشته‌ها را دارد.

۱۲۱ مهندس دارای پروانه بیجاری در سازمان نظام مهندسی

مدیر اجرایی دفتر نظام مهندسی بیجار در پایان خاطرنشان کرد: مهندسین ناظر و طراح به اندازه نیاز در شهرستان بیجار وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آبان ۹۵
1519 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0