کنفرانس ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت ساختمان در استان مازندران برگزار می‌شود

کد خبر: 641 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ آبان ۹۵ - ۷:۱۰ ب.ظ
کنفرانس ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت ساختمان به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و اداره و شهرسازی استان در تاریخ ٥ الي٦ دي ماه سال جاری در محل مجتمع نفت محمودآباد استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش «صما» این کنفرانس با محوریت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (
HSE) پیمانکاران، بررسي وضعيت سلامت و بهداشت در پروژه های عمرانی کشور، بررسي عوامل مخاطره‌آميز براي سلامت پرسنل در پروژه های ساختمانی، حوادث شغلي و رابطۀ علت و معلولي آن با بهداشت رواني کارکنان و روش‌هاي ارزيابي بهداشت کار کارکنان در محيط کاربر گزار خواهد شد.

همچنین این کنفرانس ملی موضوع ايمني را پیرامون تحليل حوادث ساختمانی جهت ترويج ايمني و آموزش HSE ، HSE و ايمني در محيط پيمانکاري، طراحي و اجراي برنامه طرح واكنش اضطراري و در شاخه ايمني و بيمه با موضوع تجهيزات و ابزار جديد ايمني ومدیریت بحران مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش موضوعاتی در قالب استفاده ار مصالح ساختمانی دوستدار محیط زیست جهت کاهش خسارات زيست محيطي، روش هاي سازگار کردن ايمني و محيط زيست، روش هاي ارزيابي اثرات زيست محيطي در پروژه های عمرانی، نقش و مسؤوليت ارگان‌هاي دولتي، قانون گذار و مردمي در حفاظت محيط زيست و نقش مديريت HSE در حفاظت محيط زيست و تحقق توسعه‌پايدار از جمله موضوعات مورد بررسی این کنفراس در حوزه محيط زيست است.

گفتنی است موضوعاتی چون ، قوانین، مقررات و استانداردها در بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و مباحث حقوقی در بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در صنعت ساختمان از جمله سلسله مباحث حقوقی و قانونی در کنفرانس ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت ساختمان است.

همچنین ارزيابي اقتصادي رعايت الزامات بهداشت صنعتي در پروژه های ساختمانی، ارزيابي اقتصادي رعايت الزامات زيست محيطي در فعاليت‌هاي صنعتي و ارزيابي اثرات صنعت ساختمان بر محيط‌هاي طبيعي، اجتماعي و اقتصادي ( EIA ) از جمله تحلیل‌های اقتصادی است که درحوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در این همایش به آن پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس www.hse-inbr.ir مراجعه کنند.

منبع: صما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آبان ۹۵
1690 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0